dinsdag 2 februari 2010

First love Best friends.


Inmiddels zijn ze beste vriendjes, maar het was echte liefde tussen die twee. Dit is voor Eva een mooie herinnering aan een fantastische tijd. De foto's zijn gemaakt in de winterefteling.
Bazzil cardstock wit.
Designpapier little yellow bicycle “Sweet Love” stripes/tiny hearts.
Journalingcard L.Y.B. jopurnal tablet.
Mini chipboard alphabethset Maya Road
Blaadjeslint wit
Daarnaast uit eigen voorraad
Roosjes, vlindertjes van vilt, wit en rood kant, adhasive shimmer dots van Papermania,
Dabber red pepper van adirondack.
Mod Podge.
Gebruikte gereedschappen
Cricut, Fiskars randpons.
Edge distresser Heid Swap

Hier nog wat detailfoto's, ik heb de lay out heel rustig gehouden.

Natuurlijk vind ik het weer erg leuk om te horen wat jullie er van vinden. Groetjes Marjolijn.

8 opmerkingen:

sam zei

ontzettend mooie lo! mooie foto's ook! groetjes sam

Anoniem zei

Wel een lief lootje Marjolijn....en idd een leuke herinnering.
Ach meis, op deze leeftijd is het nog komen en gaan van vriendjes, heerlijk dat Eva lekker geniet van het leven.....

liefs Lilian

Chantal zei

Ontzettend lieve mooie LO! Leuk dit soort "terugblikken". En er zal idd vast nog wel meer langskomen.....

Angela zei

OOhhh.... wat mooi.... maar wat ben ik blij dat dat bij mijn kids nog heel lang gaat duren.

Liefs, Angela

Anoniem zei

ik zag hem al in het magazine! hij is super super mooi!

Tamara zei

super mooie layout zeg!! xx

@nnie zei

Super Marjolijn, ik had hem al gezien bij de Scrapheap.Heel erg lief, maar wel jammer ook meteen zo'n leuk stelletje....
liefs Annie

Kim zei

Supergaaf geworden Marjolijn. Wel jammer dat de liefde over is :-(

Groetjes Kim