donderdag 4 februari 2010

Voor lieve briefjes

Dit schattige doosje zag ik deze week in de monday downloads van SBM staan. Ik ben meteen met de scrapfeverkit aan de slag gegaan. Helaas was ik zo ontzettend enthousiast dat ik het designpapier op zijn kop had gebruikt. Eva had echter de oplossing. ....... Ach mam, zei ze, als je verliefd bent staat je wereld toch helemaal op zijn kop. Toen kwam ze met de volgende spreuk.
"You turned my world upside down".
Die tekst heb ik maar meteen op het hartje verwerkt. Nu klopt het weer, hihi.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. En oh ja, het partoon voor het doosje kun je via de site van Scrapbookmagazine vinden. Je moet je inschrijven dus ik kan geen link plaatsen.

Zo is het doosje open en kun je dus van die lieve kleine briefjes schrijven voor iedereen die je lief is. Met dank aan Sandra voor het leuke stempelafdrukje van dit schattige magnoliameisje!
Bedankt weer voor het kijken
groetjes Marjolijn.

7 opmerkingen:

bea zei

Wat leuk he ! Hahah kan je zien wat een spreuk al niet kan oplossen !

wendela zei

wat super leuk Marjolijn, en de title van je dochter die ga ik echt een keer gebruiken!! ik heb nl een hele leuke ondersteboven foto, die ik daar prima voor kan gebruiken!

Scrappiness zei

Oja, dat doosje had ik ook gezien. Erg gaaf geworden en het zou mij ook zomaar gebeuren, dat ik het op z´n kop doe. Maar goed opgelost zo met de titel. Handig zo´n vindingrijke dochter :D

sam zei

erg leuk doosje! groetjes sam

Anoniem zei

aaah wat een leuk doosje! en wat een lief magnoliaatje. ik vind hem super, daar zul je vaak briefjes uit willen pakken hihi.

Ellen zei

grappig doosje , ook om aan tieners te geven. wat een prima oplossing van Eva, alsof het expres zo gemaakt is.
Heerlijk ook om te lezen dat anderen ook in hun haast dingen onderste boven doen

is dat patroon een mini pizza doosje??

Wiebine zei

Wat een leuk doosje voor memoblaadjes zeg, erg leuk en ach, dat papier had bij mij ook verkeerd om kunnen zitten hoor, zo herkenbaar. Dan ben je zo enthousiast en vergeet je daar op te letten. Met de titel van je dochter, is het weer helemaal goed.

groetjes,
Wiebine