maandag 26 april 2010

2 awards

Deze award kreeg ik van Jolanda omdat ik een van haar trouwe blogbezoekers ben.
Dit is de tekst die er bij hoort en hij is ontworpen door Stempelientje.

The world of blogging is amazing. Through blogging I made friends of places I never even heard of before. I experienced kindness and caring. I hope my bloggingfriends will pass this award on to only three caring and kind people from anywhere who touched your heart.
Maar drie!!!! Dat wordt heel moeilijk.
Ik ga even snel op mijn gevoel af en denk aan mensen die ik wel een award gun omdat ze me via forums of mijn blog altijd laten weten wat ze van mijn werk vinden.

en
Dank je wel Jolanda, heel lief van je dat ik deze award kreeg.

Van An kreeg ik deze supermooie Award al een tijdje terug. Ik moet nog eens goed lezen wat ik daar allemaal ook alweer voor moest doen maar laat hem graag toch even zien en An bedankt hoor. Heel lief van je.





Verder ben ik even niet aan het scrappen maar dat komt heel gauw weer hoop ik.

Lieve groetjes Marjolijn.

Geen opmerkingen: