maandag 12 april 2010

Good luck!

Bij DDCC zag ik deze enorm leuke uitdaging voor een gable box! Ik was direct verliefd op het schattige doosje en kreeg meteen inspiratie. Tegelijkertijd kwam het idee om er een albumpje in te maken. Het papier dat ik gebruikt heb is van Grate Paper, ik heb het al enige tijd in huis, ooit in een kit gehad. Nu kwam het goed van pas. Het patroontje van de gable box heb ik op de site van DDCC gedownload. Verder heb ik gebruik gemaakt van een pearls swirl en letterstickers, lintjes en bloemetjes gemaakt met een ponsje van EK.Met label 2 van de nestabillities heb ik uit de voorkant van de box een venster gesneden en er een mica plaatje achter geplakt. Nu kun je in het doosje kijken en goed zien dat er een albumpje in zit.
De ontvanger was meteen bekend voor mij. Zelfs wat ik er mee ging doen kwam meteen in me op. Eva heeft de komende twee weken nl. tentamens, en die moeten gehaald worden anders is het einde oefening met de opleiding. Een beetje aanmoediging kan ze dus wel gebruiken. En wie kunnen je beter steunen dan je familie en je vrienden. Daar gaat het albumpje dus over.
Dit ornamentje heb ik zelf gegoten van gips en gekleurd met stempelinkt.
Het albumpje heb ik gemaakt van greyboard en aangekleed met hetzelfde papier dan waar de box van gemaakt is. Ik moest even nadenken over een titel maar toen die er eenmaal was kwam de rest vanzelf.
Gelukkig is haar vriendje weer terug en kan ze daar ook wat steun zoeken.
Verder heb ik foto's in het albumpje verwerkt van iedereen die haar heel dierbaar is en dicht om haar heen staat.
Hopelijk kan het haar wat steun geven in deze zware tentamenweken.
Ook beer is heel belangrijk in deze tijden.
Om haar een beetje meer zelfvertrouwen te geven heb ik ook foto's van haarzelf er in verwerkt. Zij moet het tenslotte doen.
En dat je het niet zonder anderen kunt maakt je alleen maar meer menselijk. En uiteindelijk ook gelukkiger. Dit liedje van Barbra Streisant is een van mijn lievelingsliedjes.
Eva is er helemaal weg van, gelukkig maar........Ik ben natuurlijk weer erg benieuwd wat jullie er van vinden. Alvast bedankt weer voor jullie lieve woorden,

Groetjes Marjolijn.

11 opmerkingen:

Lenet zei

Super leuk zeg, zo'n boekje erin!

@nnie zei

Helemaal toppie Marjolijn, wat een schattig albumpje, dat zal haar best wel steun geven.

Rianne zei

GE-WEL-DIG

Heb er geen andere woorden voor :)

Scrappiness zei

O meid wat prachtig zeg. Echt iets om te koesteren en ik hoop dat het werkt!! Weet je dat ik met een brok in mijn keel zit. Wens Eva heel heel heel veel succes van mij!

Chantal zei

Oh Marjolijn wat een super pakje met boekje zeg. Eva zal hier zeker steun aan hebben. Geweldig mooi! Wens haar maar veel succes, ook namens mij.

Top 2000 2019 zei

Wat een mooi kadootje.
Het boekje is een geweldige opsteker.
Wens Eva maar veel succes met haar tentamens.

Groetjes Yvonne.

Karin zei

War een geweldig doosje, en het passende boekje is helemaal top.
Bedankt voor je deelname aan de DDCC.

xoxo karin

Anoniem zei

Jij hebt een geweldig doosje gemaakt. Ik vind de ornamentje en parels heel mooi. Ik vind ook het foto boekje echt schitterend. Alles is echt mooi.

Unknown zei

wat onwijs leuk! ik denk dat dat boekje heel veel steun is tijdens haar tentamens. Leuk hoor dat boekje erin.

liefs bea zei

Helemaal te gek wat een lief en orgineel kado voor Eva ! Wens haar toi toi toi met de examens. Manon zit er nu ook midden in dus de stress hangt ook hier in huis maar het gaat goed hoor !

Scrappiness zei

Gefeliciteerd dat je hebt gewonnen!! En welverdiend want hij is prachtig, het zelfgegoten ornamentje is natuurlijk ook een eyecatcher :D