maandag 30 augustus 2010

Atc's poppen

Poppen dat was het onderwerp voor de ATC swap bij scrapfever deze keer.
Ik wist meteen wat ik er mee ging doen. Bij de wereldwinkel hebben ze van die hele leuke lieve gelukspoppetjes en zorgen poppetjes.
Ik heb gekozen voor de zorgenpoppetjes, mede omdat er nogal wat mensen waren die wel wat zorgen kwijt kunnen, je weet maar nooit of het helpt.
Bij de wereldwinkel waren ze heel erg behulpzaam. Ik vroeg of ze een beschrijvindg hadden van de poppetjes en na enig zoeken kwamen ze inderdaad een beschrijving tegen. Die werd speciaal voor mij gekopieerd en ik kreeg er ook nog voor ieder popje een verpakking bij.
Omdat zij zo behulpzaam waren heb ik al die materialen ook maar gebruikt voor de ATC's.
Ik heb de teksten opgeplakt met een medium, zo ook de hartjes uit de papieren verpakkingszakjes.
Daarna heb ik de kaartjes bewerkt met distressinkt. Toen de tekst er op gestempeld en het poppetje er op geplakt.
Dit zijn ze allemaal, 1 heb ik verkeerd gestempeld, die heb ik maar zelf gehouden.
en dit

zijn de ATC's die ik in ruil heb gekregen. Ik vind ze allemaal weer superleuk!
Dames bedankt.
en jullie bedankt voor het kijken,

lieve groetjes
Marjolijn.

3 opmerkingen:

S. zei

Ik vind ze echt super Marjolijn! Ik ben blij dat ik er ook 1 heb...

Crea Astrid zei

Leuk zo met die beschrijving erbij. Ik zou, anders niet geweten hebben, waar het voor dient.
Dat er zoveel verschillende poppetjes ook van zijn. Grappig.

Groetjes Astrid.

Ellen zei

leuk om die poppetjes te gebruiken , (ik heb ze wel vaker cadeau gedaan aan mensen die ziek waren.)ik denk dat ze in het buitenland meer bekend zijn.
wel leuk dat die mensen zo behulpzaam waren