zaterdag 16 oktober 2010

Creative Borders randje 16. Gewonnen!!!

Gewonnen!!!!!!
Ja, zomaar, gewoon door mee te doen aan de bloghop bij Crealies.
Het DT team organiseerde een bloghop en daar kon je een van de nieuwe borderrandstansjes winnen. Bij Raffaella op haar blog was ik de gelukkige. Dante had mijn naam uit de box vol met deelnemers getrokken. Wat een geluk!!!
Ik ben er superblij mee. Annelies, en Rafaella, Dante bedankt hoor.
Van Annelies ontving ik vandaag de envelop me deze prachtige borderstans en nog een heel lief persoonlijk kaartje erbij. Super. En die borderrand, eigenlijk wil ik ze wel allemaal, tja, eerst deze maar eens gaan gebruiken.
groetjes (Marjo)Lijn.

2 opmerkingen:

jacqueline zei

Bofkont.......heel veel plezier ermee en ik ben heel benieuwd wat voor moois je ermee gaat maken en of ze ook verslavend werken wahahaha

Groetjes..

sam zei

gefeliciteerd met je gafe prijs!