maandag 13 december 2010

kerststerkaart

Hij staat in de "Magnolia Ink" van de afgelopen zomer, maar zo is hij ook heel leuk vind ik.
De stempels en het papier zijn van Magnolia, behalve de stempel van de boom, die is geloof ik van CCDesign. Allemaal ingekleurd met derwentpotloden.
Verder veel gebruik gemaakt van glitters en bloemetjes.
De achtergrond is bewerkt met stempels van Viva, de kerstserie en embossingpoeder.
En zo ziet hij er uit als hij open is.
Alle randjes zijn bewerkt met een inktkussentje, met nestabillitie's heb ik de rondjes gemaakt.
Daaronder ligt een taartrandje.
Hier nog een detail van de bloemen voorop, die zijn bewerkt met Diamant dust.
Mooi he!!!
Nog een keer.
Weer een kerstkaartje klaar.
en hier nog een aantal, simpele, nou ja, kerstkaartjes.

Het begint iets te worden.
Nog zo'n 20 te gaan!
Bedankt weer voor het kijken!

Lieve groetjes,
Marjo(Lijn)

9 opmerkingen:

Unknown zei

Echt heel erg mooi Marjolijn, het geeft mij weer wat inspiratie!! Groetjes, Frea

Sandra zei

Wat een beauty! Supermooi! En wat jij simpele kerstkaartjes vindt zouden voor mij meesterwerkjes zijn hoor. Succes met de laatste 20! ;-)

Astrid Zwaan zei

Wat een lieffies Marjolein.....

Danielle zei

wat een prachtig klein kunstwerkje is het weer!! dat is ook mooi zeg dat diamonddust, had ik nog nooit van gehoord, weer wat geleerd. je andere kaarten zijn ook mooi, nog 20 te gaan, poehh.. ben blij dat ik ze zover af heb.. succes!

Wilma zei

Plaatjes zijn het stuk voor stuk!!

Scrappiness zei

Prachtig kaartje Marjolijn een heel werkje zo te zien. Het diamond dust geeft een supermooi effect op de roosjes.

Jacky zei

Ik vind ze super leuk! vooral die ster die je kan uitklappen vind ik super leuk! ik heb ook een paar kerstkaartjes weer gemaatk!!!!!! eindelijk , haha, ik moet ze er nog wel even opzetten...

Groetjes, Jacky

Kimmie zei

Supermooi Marjolijn. Jij maakt er toch altijd weer iets speciaals van! En ook al vind jij de andere creaties simpel ik vind ze prachtig. Succes met de andere kerstkaarten ik moet er ook nog een aantal heb er pas 11 af :-(.
Eigenlijk moeten we maar snel weer een datum plannen in het nieuwe jaar om te scrappen anders komt er niks van vrees ik.

Liefs Kim

jacqueline zei

Echt geweldig mooi weer Marjolijn.
Vind je "uitgebreide" kaart echt schitterend maar ik vind je "simpele" kaarten ook werkelijk prachtig!
Is die bloem een stans van Tim holz of ben je zelf aan het vouwen geweest?

Succes nog even met de rest van je kaarten.

Groetjes Jacq.