vrijdag 18 maart 2011

Crazy for you.

Weer een nieuwe challenge bij de Scrapheap!
Maak een lay out in zwart wit, ook de foto moest zwart wit zijn.
Deze "crazy" foto hebben Eva en Siebe zelf gemaakt op het strand in Portugal tijdens hun vakantie vorig jaar.
Vandaar ook de titel.
Ik heb weer alleen gebruik gemaakt van cardstock, stempels, embossingpoeder enkele brads en de bloem is gemaakt van stof met de bloemenstans van Tim.
Voor de titel heb ik de cricut weer eens ingeschakled, cartridge, Blackletter.
De achtergrond is zwarte cardstock, de letters zijn van wit cardstock, gestempeld en met embossingpoeder bewerkt.
Dat was het weer voor even.

Bedankt weer voor het kijken en de lieve reactie's.

Liefs,
Marjo(Lijn)

6 opmerkingen:

Irm zei

Leuke LO,Marjolijn.
Van alles net genoeg,heel mooi!
Groetjes, Irm

Cora Hoekstra zei

Prachtig gemaakt Marjolijn, Leuk om zonder patroonpapier te werken . In de layout zie je dat niet in een oogopslag terug door je gebruik van stempels heb je de eigen pp gecreeërd.
Petje af !

hilde janbroers zei

wat een leuke layout!! en de foto is echt super!!!
Ik had mijn foto's idd bewerkt met een fotoprogramma....;-))

Scrappiness zei

Ontzettend leuk is íe, de foto knalt er lekker uit. Wat is de bloem ook mooi zeg. Mooie bolletjesdoodles wilde ik schrijven, maar ik denk bij nader inzien dat dit een stempel is...

Maja Rijkers zei

Hartstikke mooi geworden Marjolijn, veel details en prachtige foto!

Anja zei

Wat een superleuke LO Marjolijn. Mooi zwart-wit bloemetje heb je erbij gevonden en die foto, geweldig!! :-)