woensdag 27 april 2011

Kaartjes


Eindelijk heb ik de kans gezien om een paar geboortekaartjes te maken. Nu zijn ze onderweg naar degene voor wie ze zijn dus kan ik ze wel laten zien.
Met het lieve afdrukje dat ik van Raffaella heb gekregen, nou ja, eigenlijk heeft Sarah ze gekregen maar ik heb er kopietjes van gemaakt.
De bovenste is voor Hilde, en deze
is voor Marjon.
Beide zijn ingekleurd met aquarelpotloden.
Ook weer eens erg leuk om te doen.
Dames ze zijn onderweg.
Dan wil ik jullie nog heel graag het kaartje laten zien dat Sarah heeft gemaakt met de prijs die ze gewonnen heeft met de kerstwedstrijd.
Het afdrukje is gemaakt op aquarelpapier met bruine stazoninkt en Sarah heeft het ingekleurd met haar aquarelpotloden.
de achtergrond is gestanst met een rondomstans van M. Stewart, een van mijn prijzen, zo helpen we elkaar.

Ik vind dat ze dat enorm knap gedaan heeft.
Weer even wat te zien dus, ik ben heel druk bezig met twee superleuke projecten die helaas wel wat meer tijd in beslag nemen.
Maar het geduld wordt straks zeker beloond.
Dit was het dus weer voor even.
Bedankt voor het kijken,

liefs,
Marjo(Lijn) 

8 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Marjolijn, wat een enige kaartjes zeg en die van Sarah is ook hartstikke mooi. Knap van haar zeg!!! Liefs, Frea

CEE zei

Wat een leuke kaartjes. Sarah heeft het talent van haar moeder!
Groetjes,
Carla

Scrappiness zei

Prachtige kaartjes. Ik zou haast.... :) :) en het kaartje van Sarah is ook schitterend hoor, talentje in de dop!

Anita zei

Wat een lieve kaartje Marjolijn.Die randponzen zijn geweldig.Het kaartje van Sarah mag er ook zijn hoor,vertel haar dat maar.
Hilde en Marjon zullen er blij mee zijn!

Groetjes Anita

Jacky zei

die kaarten zijn echt super mooi! die kleuren zijn echt super! en het kaartje van sarah is ook suuperr leuk!!!
X

Unknown zei

Het kaartje staat te pronken op de kast.
Leuk hoor. Nog zo een verrassing.
Een heel mooi kaartje.
Sara haar kaart is ook prachtig!

Kimmie zei

Ik vind ze helemaal geweldig Marjolijn en wat een leuk afdrukje. Ik doe ook veel te weinig met mijn Magnolia's. Binnenkort maar weer wat kaartjes maken.
Het kaartje van Sarah had ik nog niet gezien.Super dat ze er een mooie prijs mee heeft gewonnen.

Groetjes Kim

Anja zei

Wow Marjolijn, zo moeder zo dochter! Wat knap dat Sarah al zulke mooie kaartjes kan maken!!
En jouw geboortekaartjes, wat een plaatjes. De ontvangers zullen er echt superblij mee zijn.