dinsdag 12 april 2011

Tag.En.....weer een prijs!!!

Tijdens het scrapweekend met de Scrapheap heb ik deze Tag gemaakt.
Eerst wil ik even vertellen dat het een ongelooflijk gezellig en goedverzorgd weekend was.
Wat een verrassingen toch iedere keer weer opnieuw.
Een super gevulde goodiebag waarin alles op elkaar is afgestemd. Echt prachtig.
Heerlijk eten, drinken, fantastische kamers met zeer confortabele bedden.
Weer honderden ideetjes opgedaan dus voorlopig kan ik vooruit!
Carla, Franca, Helma, superrrrrrrrrrrrrrrrbedankt weer en ik kijk al uit naar het volgende weekend!
Deze tag heb ik gemaakt naar een tutorial van Paulien.
Daar vond ik ook de tutorial voor het maken van de bloem, wat is dat een lekker ontspannend werkje, en heerlijk met vuur spelen!!!!!
De randjes heb ik nog bewerkt met stickles.
Deze bloemen ga ik zeker vaker maken!!!
En met mijn mooie roos heb ik dus de derde prijs gewonnen, heel blij ben ik daar weer mee!
Deze prachtige ronde hoekentang heb ik daarmee gewonnen.
Die wilde ik al heel lang kopen maar vond hem zo duur en nu heb ik hem zomaar gewonnen is dat niet leuk!!!!
We deden ook nog een cadeautjesspel, iedereen neemt en cadautje mee van € 5,00 en die gaan op een hoop, via een lotingsysteem wint iedereen dan een prijsje maar je mag het ook weer afpakken van elkaar. Lachen gieren brullen is dat altijd.
Deze keer had ik er een leuke R.A.K. omheen gemaakt. Een Pizzadoos  bewerkt met Gesso, stempels en aangekleedt. Daarna gevuld met allerlei stansjes en leuke bruikbare scrapdingetjes.
Uiteraard ook een cadeautje erin,
Het is dus altijd een verassing wat je krijgt.
Ik had uiteindelijk een heel mooi stickerboek van Timmetje.
Zo deden we zondag ook nog een cadeautjesspel maar dan krijgen we de cadeautjes van de Scrapheap, heel attent van Carla, daar had ik nog mooie roze bloemetjes en ook nog een prachtige stempel, helaas vergeten een foto te maken maar die komt vast een keer op een lay out terug.
We spelen ook regelmatig een Bingoronde maar ik heb teveel geluk in de liefde, daar had ik dus niks.

Vandaag hoop ik mijn andere boekje af te maken zodat ik dat ook snel kan laten zien,
Bedankt weer voor het kijken en lieve groetjes

Marjo(Lijn)

8 opmerkingen:

Marjo zei

Fijn dat je zo'n leuk weekend heb gehd. Gaaf die tang die je hbt gewonnen. Je tag is leuk en je roos vond ik echt super (derde prijs maar?)
Groetjes Marjo

Melanie zei

Het klinkt als een gezellig weekend. Die tag is super mooi. Vraagje, wat is voile? kunt je dat gewoon in een stofwinkel krijgen? Wil die bloem namelijk ook een keer maken.

Veel plezier met prijzen!

liefs, Melanie

Hanneke zei

Ik had je tag al op het forum bewonderd!! En wat een geweldige prijs heb je gewonnen!!!
Moet misschien volgende keer ook maar een keer mee met het weekend, het klinkt wel errug gezellig!!!

Ingeborg Dijkstra- Verbeek zei

Marjolijn; leuk dat je bij mij blog bent langsgekomen! Ik heb de ;-) hint gesnapt en volg je terug ! LOL ... Mooie tag heb jer trouwens gemaakt!

Scrappiness zei

Prachtig je tag en de bloem is inderdaad ook super. Gefeliciteerd met je prijs, wat een mooie tang. Maar net als Marjo dacht ik derde maar....? En zo te lezen was je weekend weer helemaal gezellig!

Maja Rijkers zei

Wat een mooie prijs Marjolijn, verdiend!!! Je tag is prachtig en wat ik ook super vind is de pizzadoos!!! Geweldig idee! Degene die hem won was er vast blij mee.

Anita zei

Klinkt heel gezellig allemaal en wat een gave prijs heb je gewonnen met je roos.Je tag is ook ontzettend mooi,vooral die bloem.
Leuk zo'n gevulde pizzadoos....echt een verrassing.

Groetjes Anita

Peggy Poepon zei

Beste Marjolein,
In maart heb ik de workshop enveloppe maken gevolgd in RIjswijk tijdens het creatieveweekend. Ik wilde graag dat malletje kopen waarvan je mini envelopjes maakt maar helaas vergeten. Nu zoek ik me suf in de site van Scrapfever maar kan het niet vinden. Kun je me zeggen hoe het malletje precies heet en waar ik het ook kan kopen? Je hebt ook die enveloppe op je jouw site staan.
Ik vind het zo mooi en makkelijk om na te maken. Ff iets anders..

Je kunt me mailen naar tp.poepon@hotmail.com

Alvast dank en groetjes,

Peggy