donderdag 19 mei 2011

Have a great day.

Wat doe je als je tijd tekort hebt?
Juist ja, dan ga je dingen combineren. en dat heb ik dus gedaan. Ik wilde heel graag een taartenkaart maken, meedoen aan de challenge bij de Scrapheap en de challenge bij het derwentblog.
Voor de challenge bij de scrapheap moest je een afvalproduct gebruiken. Ik heb gekozen voor de verpakking van het actionplakband, wie heeft die nou niet!
En............ heel erg leuk en toepasselijk, de verpakking van lillifee taartdecoratie's!
Daarnaast was er de challenge voor het Derwentblog.
Daar moet het een vintagekaartje worden. Door het kleurgebruik vind ik dat ook aardig gelukt.
Ook het bloemetjes en ruitjespapier past daar goed bij.
Een kantje, en bruine randjes doet het ook altijd goed.
Nu maar hopen dat het ook wordt goedgekeurd.
Ik heb dus ingekleurd met Derwentpotloden.
Voor de huid, C580-C590
Haartjes C630
het pakje C390-C630
De schoentje C210-C630
Het papier is van Dovecraft, helemaal niet duur en ik vind het zo leuk. Ik heb het ook voor de klok gebruikt. Gekocht bij scrapfever.
Achter de plastic verpakking heb ik wat bloemetje opgebold en verwerkt. Ook wat diamond dust zit er in. De takjes zijn hier en daar aangezet met puffy paint en daarna verhit met de heattool, wat een leuk effect geeft dat!
Dit feetje, het hartje op de taart en het tekstlabeltje Prinses Lillifee komen uit de taartverpakking.
Hier nog wat detailfoto's van het taartje en het doosje waar de kaarsjes inzitten.
De link van het model heb ik op internet gevonden nadat ik een aantal kaarten had gezien ben ik daar naar gaan zoeken.
Hier heb ik de taartenkaart gevonden.
Nog eentje omdat ik hem zo leuk vind.
Nu weer snel verder met mijn project, dat is eigenlijk al af maar er hoort nog iets bij en daar moet ik nog even aan verder werken. Hopelijk dit weekend kan ik dus meer laten zien.
Bedankt weer voor het kijken en ik smul nog steeds van jullie lieve reactie's.

Liefs,
Marjo(Lijn)

18 opmerkingen:

Irm zei

Hoi Marjolijn,
Wat een geweldig leuke taartkaart heb jij gemaakt! Leuk ook met dat feetje,erg origineel!
Groetjes, Irm

hilde janbroers zei

dit is echt fantastisch mooi!!!!!

gré zei

je hebt het heel erg leuk gedaan
je moet er maar op komen toch??
groetjes gré

Anita zei

Jee Marjolijn wat heb je dat weer leuk gedaan.
Super al die leuke details.
Ik vind je echt een creatief wonder hoor met je action verpakking :-)
De gene die de kaart ontvangt heeft al een kado op zich!!

Heel leuk hoor!

Groetjes Anita

Wil zei

Hij is heel mooi geworden hoor je taartkaart.
Echt om te smullen.
Groetjes Wil

Anoniem zei

Wauwie Marjolijn jij hebt weer een prachtig kaartje gemaakt!!super.............volgende maand wil ik zo'n kaart wel ontvangen!!!hihihigroetjes Pina en ik zal voor je stemmen

Unknown zei

Wat een kunstwerkje zeg! Er is zoveel te zien!

Scrappiness zei

Ik ben sprakeloos....wat geweldig gaaf Marjolijn!!!

Anja zei

Goh Marjolijn, ik voel een winnaar aankomen. Wat is dit een ontzettend leuk en mooi kaartje! Hoe verzin je het met het taartje! Echt geweldig!!

Unknown zei

Hoi Marjolijn, wat een leuke kaart zeg!! Vrolijk en zo veel details; het lijkt me wel veel werk zeg, maar de moeite waard!! Groetjes, Frea

Sandra zei

Wow, Marjolijn! Over 'overtreffen' gesproken...pff, dit soort prachtige kaarten kan ik dus echt van ze-lang-zal-ze-leven niet maken, hoor! Wat een prachtkaart!!!! En zo crea met die afvalproducten...ga vooral zo door!!! ;-)

Fieneke zei

Hoi Marjolijn, Ik zag dat jij mijn volger bent geworden, ik heb gelijk jouw blog even bezocht en ga jou ook volgen. Wat een super leuke kaart!
Groetjes Fieneke

Xan zei

Heeeeeeeeeeey MEIS
wat leuk dat we elkaar weer hebben teruggevonden waaar was jij nou zo lang heb je zo gemist wijfie!
Kom je nooit meer op SA?
Ik hoor wel van je he? Ben ook volger bij jou weer en wil je noooooooooooit meer kwijtraken hahahaha. Helemaal te gek je taartjeskaart waanzinnig lief geworden meis!
Veel liefs en tot de volgende bloghop!

Kimmie zei

Nou denk dat jij de winnaar gaat worden hoor. Ik vind deze echt supercrea en het papier helemaal geweldig. Heb nog geen papier hahahahaha.

Thea zei

Hoi Marjolijn, wat een geweldig kaartje, zelf wil ik ook nog steeds zo een kaartje maken maar er komt maar niets van, en wat een super idee om de verpakking te gebruiken ook dit ga ik zeker onthouden, al met al, een super project...

Bedankt voor je deelname aan derwent...

Groetjes Thea

Maja Rijkers zei

Wow! marjolijn wat een super kaartje zeg. Vooral de actionverpakking is een super vondst. Ik dacht eerst dat het een schaaltje of iets dergelijks was. Ook de rest van de kaart ziet er prachtig uit, je hebt er echt je best op gedaan. Geweldig!!!

Angelique zei

wat een super mooie kaart heb je hier gemaakt zeg! dank je wel voor je deelname aan de derwentchallenge!

Samira zei

Hoi Marjolijn,

Heb een tijd niet meer op blogs gekeken maar ben nu iedere dag weer een beetje aan het rondkijken.
Wat een enorm leuke taartkaart heb je gemaakt zeg, hij is echt prachtig gelukt, leuke kleuren heb je gebruikt.

xx Sam