woensdag 4 mei 2011

Zeepketting.

Dat gebeurt niet vaak, dat ik twee dagen achter elkaar iets kan laten zien. Maar dit is dan ook niet helemaal van mij zelf. Het is zelfs grotendeels door Sarah gemaakt en ik heb het alleen met haar samen in elkaar gezet omdat dat nogal een karweitje was.
Ik had ze gezien op de beurs in Den Bosch. De glitterwerkjes van Henneke.
Ik vond het zo leuk, en Sarah ook.
Gistermiddag hebben we heerlijk zitten knutselen samen.
Mocht je patronen van haar willen dan kun je haar via haar Hyvespagina benaderen.
Zo ziet het huisje er uit, Sarah heeft niet geglittert, ze vond het zo al mooi genoeg!
Nou, ik ook hoor!!!
De achterkant ziet er overigens net zo netjes uit.
Hieronder zit nog een klein geurzeepje in.
Ik heb al gezegd dat ik ook zo'n mooie ketting wil voor in de toilet!
Al is hij daar eigenlijk te mooi voor!!!
Het papier is weer van Dovecraft. Ik vind het superleuk papier.
Zeker voor dit soort projectjes, er volgen er zeker nog meer.

Bedankt voor het kijken, zeker namens Sarah.
Ik ga weer aan de slag met mijn Gr45papier, verder verklap ik nog niks.

Liefs Marjo(Lijn)

10 opmerkingen:

hilde janbroers zei

wat leuk!!!! zal ook heerlijk ruiken ;-))

Jopie zei

Wat een kunstwerkjes maak je allemaal ik was erg onder de indruk. Deze hanger/huisje is erg mooi gemaakt en ook de theepot/klokje is erg mooi. Ik ben gelijk volger van je geworden en ik hoop dat je tijd hebt om ook eens bij mij langs te komen.

Anja zei

Wat leuk zeg zo'n zeepketting.
Maar vind je theepotklok ook erg mooi.
Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.
Gr Anja

Ingeborg Dijkstra- Verbeek zei

Wat een leuke ketting en waarschijnlijk met een lekker geurtje erbij!

bianca zei

complimenten voor sarah!!!!!
hij is superleuk geworden.....

groetjes bianca

Wil zei

Hallo Marjolijn,
Via mijn zus Jopie ben ik op je blog terecht gekomen.
Je maakt echt schitterende dingen.
Je zeepketting en theepotje zijn super.
Ook ik zou het leuk vinden als je eens een kijkje bij mij komt nemen.
Groetjes Wil

Hanneke zei

Wat een leukert!!

Anja zei

Goh die Sarah is echt een Marjlijn in de dop!! Supermooi gemaakt!! Wat is dit leuk. Ik snap dat het eigenlijk zonde is om in de wc te hangen. Wat heerlijk dat jullie samen zo lekker aan het knutselen zijn. Gezellig!!

Cindy zei

Wat ziet dat er ontzettend leuk uit! Ik krijg er helemaal zin van om ook zo iets te maken :)

Groetjes, Cindy

bianca zei

thanks voor het envelopje,weet nog niet wanneer maar ga het echt maken samen met danique....

groetjes bianca