maandag 13 juni 2011

You are my sunshine.

Eindelijk weer eens een lay out gemaakt.
Het supergave papier "springtime" van E.P gekocht bij Scrapfever ligt al weer enige tijd in mijn kast maar het kwam er maar niet van.
Zaterdag ging ik croppen bij de Scrapheap en ineens wist ik het, die foto en dat papier en dan doe ik het zo. Vergeet ik een van mijn twee ponsen, dus je raadt het al, bijna niks gedaan. Maar het idee was er en gisteren heb ik hem tussen de bedrijven door heerlijk afgemaakt.
Het vogelhuisje is gemaakt van grungepaper.
Bewerkt met cracklepaint worn lipstick, maar de kleur was niet juist, mmmmm toen nog maar bewerkt met stempelinkt, rose bud, van memento,daarna de randjes zwart gemaakt met een watervaste stift en een laagje crackle accents aangebracht. toen pas was ik tevreden.
De journaling is verstopt achter de kleine foto.
Het woordje "dream" is gemaakt met een pushmould en Aristaklei, daarna bewerkt met gele glimmermist.
Erg leuk om te maken.
Verder komen alle onderdelen van het stickervel dat in het pakket "springtime" van echo parker zit.
Ik heb overal zwarte randjes omheen gemaakt, zelfs de rand die ik bewerkt heb met de bloemetjes stans van M. Stewart heb ik rondom een randje gegeven. Ik vond het anders toch net iets te weinig afsteken. 

Zo, nu kan ik weer verder met mijn To Do lijstje, er liggen nog een paar dingen die echt komend weekend afmoeten zijn dus ik ga snel weer verder.

Groetjes weer, en bedankt voor het kijken,

Liefs
Marjo(Lijn).

19 opmerkingen:

Annelies zei

Heel mooi! Leuk ook dat bolletjes-lint onder het vogelkooitje. Hele leuke details allemaal.

Anita zei

Wat een vrolijke LO Marjolijn,het zijn niet echt kleuren die ik van je gewent ben,maar hij is ontzettend leuk geworden.
Mooie geponste rand en je vogelhuisje is helemaal in stijl.
Leuk,omdat ik Sarah life gezien heb kan ik me helemaal inleven in de foto :-)

Groetjes Anita

nicolet zei

Ooh deze is schitterend geworden Marjolijn!
Groetjes Nicolet

Scrappiness zei

Een prachtig layout Marjolijn, het papier past zo goed bij de foto, die trouwens ook heel erg mooi is!

Cora Hoekstra zei

Schitterend, ik vind de foto ook zo leuk kransjes rijgen van madeliefjes, dit is iets wat standaart in de opvoeding hoort.
Oant sjen (tot ziens in het fries)

hilde janbroers zei

wat een schitterende layout!!! echt super!

miriam zei

Wat een mooie lo

gr miriam

Ans zei

Hallo Marjolein,

De foto staat nu ook bij het berichtje op mijn blog. De kaart die je met de materialen van Marianne hebt gebruikt is ook heel mooi.

Een hele mooie layout, heel vrolijk.

Liefs Ans

roelie zei

weer een hele mooie lay out marjolein

gr roelie S

Irm zei

Hij is prachtig geworden,Marjolijn!
Zo zie je maar als je iets vergeet komt het achteraf altijd goed :)Mooie kleuren ook!
Groetjes, Irm

Irene zei

wauw zeg!! heerlijk voorjaarsgevoel geeft je lo..lekker frisse kleurtjes!
leuk!

gr irene

jacqueline zei

Heel erg mooi weer Marjolijn.
Het bloggen is er een beetje bij ingeschoten de laatste maanden, evenals het scrappen bij mij.
Maar je hebt weer schitterend werk op je blog staan, vind je bericht hieronder ook prachtig, de kaart met de Marianne producten.
Heerlijk om weer even op je blog te neuzen...ben naarstig op zoek naar inspiratie wahahaha.
Groetjes Jacq.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige LO heb je gemaakt van je dochter.

Groetjes Astrid.

bmartes zei

Wat een prachtige layout Marjolein. Hele mooie foto's ook! En wat een leuke details, vooral het vogelkooitje vind ik erg gaaf!
Groetjes,
Arja

Marieke zei

Wat een super LO Marjolijn!!
Het vogelkooitje vind ik zooo gaaf!
Enneh.. helemaal mijn kleurtjes!

Groetjes Marieke

Unknown zei

Wat een zonnige lo! Je bolletjes int onder het roze voce kooitje en dat pushmold helemaal leuk.

Marielle zei

Prachtige layout heb je gemaakt en lekker zomers met die mooie kleurtjes
Liefs marielle

sam zei

erg leuke lo! leuke kleuren heb je gebruikt!

sylvana zei

erg leuk gemaakt.
Ben gelijk volger geworden