maandag 25 juli 2011

Tag gemaakt

Gisteravond om 22.00 uur kreeg ik ineens zin om een tag te maken.
Ik had al zo vaak zitten struinen op internet en ideetjes opgedaan en nu moest het er van komen.
Heerlijk zitten spelen met mijn dies,distressinkt, distressembossingpoeder, mijn lijmpistool, tot ik kortsluiting kreeg, PANG, schrik!!!! Oejjjjj.
Snel een ander pistool gepakt, gelukkig ben ik goed bevoorraad.
Verder een zelfgemaakt engeltje erop geplakt, en een minihartje dat ik van Anita kreeg.
Het engeltje is overigens met porceleingips gegoten, dat wordt heel hard en stevig, en superglad en errug mooi dus. Als finishing touch nog wat stickles aangebracht en klaar is ie.
Ik ben heel tevreden over mijn eerste "Tim Holtz" tag.
Nu ben ik wel heel benieuwd wat jullie er van vinden,

Alvast weer bedankt voor het kijken en de leuke reactie's,
groetjes,
Marjo(Lijn)

12 opmerkingen:

bmartes zei

Wat een prachtige tag Marjolijn! En dat om 10 uur 's avonds....Prachtig dat vogelkooitje en dat engeltje!
Groetjes,
Arja

Ellen zei

Wow, die is supergaaf Marjolijn!! Ik vind dat vogelkooitje zo mooi!! Heb je dat gestanst of is dat kant en klaar?

Danielle zei

hey Marjolijn!
super je tag, daar mag je echt wel tevreden over zijn, ik vind het groen met het roze ook echt heel mooi bij elkaar. om 2200 uur nog begonnen? lag je heeel laat in bed zeker!! hihi
ik zit nu op mijn werk en opent hij jouw blog moeiteloos, thuis kan ik er niet eens opkomen, even kijken of hij deze reactie ook echt publiceert...
liefs Daan en tot gauw!

Anita zei

Je kunt zeker tevreden zijn Marjolijn,hij is gaaf geworden.

Leuke techniekjes heb je gebruikt.
Vogelkooitje en engeltje zijn schattig!

groetjes Anita

Ans zei

Ik vindt hem schitterend, vooral dat engeltje is prachtig.

Liefs Ans

Yvon zei

Wow wat een kleine mooie details en dat vogelkooitje is echt super leuk!

roelie zei

daar mag je ook tevreden over zijn deze tag marjolein

hij is heel erg mooi een echte timm hols TaG GEWORDEN het engeltje past er erg leuk bij

de bloemen ook prachtig

gr roelie S

Irm zei

Dat struinen is niet voor niets geweest,Marjolijn!Je hebt er weer iets heel moois van gemaakt!!!
Groetjes, Irm

simone zei

het is een hele gave tag geworden, leuk wat je allemaal gebruikt hebt.
hihi om 10 uur sávonds begin ik aan mijn bed te denken ipv tag's hihi
groetjes Simone

gré zei

heel erg mooi gedaan

groetjes gré

Henriëtte zei

Wat een prachtige tag Marjolijn. Mooie vogelkooi en een prachtig zelfgemaakte engel erbij. Een mooi geheel waar je zeker tevreden over mag zijn!!

Rosalien Zwackhalen zei

Hij is prachtig geworden Marjolijn, je moet vaker sávonds laat gaan freubelen.:))

Groetjes Rosalien