maandag 28 november 2011

Tim is nog niet begonnen met de 12 Tags, maar ik wel.

Gebruikte stanzen
*
tag&bookplates
Reindeer flight
On the fence
Movers&shapers mini pine tree&holly set.

Texture fades
*
December calender.

De tag ingesmeerd met een dunne laag gesso.
Daarna bewerkt met de embossingmal, eerst december aan de onderkant, toen de bovenkant met de maandcijfers.
Bewerkt met distressinkt in diverse kleuren.
De bookplate met glimmende embossingpoeder bewerkt en vastgezet met brads.
De Reindeers zijn ook bewerkt met distress-embossingpoeder en de roomwitte met embossingpuffs.
Zo ook het hekje en de boom en blaadjes.
Met een ministempel van de action heb ik het hangertje gemaakt.
Met rode stazon op krimpie gestempel en met een touwtje om de nek van het reindeer gebonden.
De besjes komen ook van de action.
Ik vind hem leuk!
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

11 opmerkingen:

Marieke zei

Wat een supermooie Tag!!! Ik vind die rendieren echt helemaal geweldig.

En thanks voor de tip van de besjes. Dat wordt weer richting Action....

Groetjes Marieke

jacqueline zei

gaaf weer zeg.
Wat heerlijk veel om te zien, prachtig.
Ik vind de tags van Tim holz zo gaaf, dat is de volgende op mijn verlanglijstje wahaha.

Groetjes jacqueline

Anoniem zei

Deze is zeker leuk !!! Prachtig geheel !! Die besjes heb ik ook. Wat heb jij voor wits op de besjes aangebracht ? Dat ziet er erg leuk uit !
Groetjes Berdien

Kimmie zei

Keileuk geworden, Marjolijn! Morgen de volgende tag? Ik denk dat ik ze maar bij jou ga volgen haha.

Brendaxx zei

Supermooie tag!!

Fieneke zei

Hoi Marjolein, wat super leuk weer. Tim kan voor zijn tags nog wel ideeen bij jouw opdoen! Leuk al die verschillende technieken die jij hebt gebruikt.
Groetjes Fieneke

Julie Tucker-Wolek zei

ABSOLUTELY GORGEOUS! i loveeeeeeeee the reindeer and the fence! :):):):):):):):):):):)

Johanna zei

Wat een ontzettend leuke kersttag!

Maja Rijkers zei

Ik vind hem meer dan leuk! Vooral het rendier en het hekje! Heeeel mooi zo samen.

bmartes zei

Oooooh wat prachtig met die rendiertjes en de sneeuw! En hij staat ook heel mooi bovenaan je blog!
Liefs, Arja

Margot zei

ook al zo gaaf! die rendiertjes zijn lief!