maandag 16 januari 2012

Taart en fimo

En geen creatie's van mij deze keer, ik ben er even uit merk ik.
Wel wat gemaakt maar dat kan ik pas in februari laten zien.
Uiteraard ook heel druk bezig geweest met Sarah's verjaardag en wat minder leuke familie-aangelegenheden. Maar door alle drukte ligt het scrappen bij mij even op een zijspoor.
Het komt wel weer denk ik dan maar.
Gisteren hebben we Sarah's verjaardag gevierd voor de familie.
Eva heeft natuurlijk weer een heerlijke taart gebakken en Sarah heeft ook meegeholpen deze keer. Van haar is de prachtige creatie op de taart. Ze is momenteel erg druk en enthousiast bezig met Fimoklei maar dat kun je ook met marsepein.
Vandaar deze prachtige rozen.
Hier de taart in zijn geheel, om te smullen!!!!
En omdat ze zo mooi zijn, nog een keer!
En dit is een van Sarah's knutselwerkjes, uiteraard met een klein beetje advies en hulp om de draadjes er goed in te doen maar verder echt helemaal zelf gemaakt.
Als ze thuis komt uit school is het niet "wat zal ik gaan doen" maar "mag ik gaan fimo-en"!!
Ze heeft er dus zelfs al een werkwoord voor bedacht, hihi.
En kijk eens wat een lief snuitje, hij heet Piep!
Er zullen er binnenkort nog wel meer verschijnen, en hopelijk ook weer wat werk van mij.
Laat ik maar eens gaan beginnen met een kaartje.

Bedankt weer voor het kijken allemaal en laat ik dit niet vergeten,
alle goeds voor 2012!!!

liefs,
Marjo(scrap)lijn.

16 opmerkingen:

gré zei

lekker en leuk
eindelijk kan ik weer reageren

groetjes gré

nicolet zei

Dat ziet er heel lekker uit Marjolijn!
Enne.. jij ook alle goeds voor 2012!
Groetjes Nicolet

bmartes zei

Wat een prachtige en heerlijke taart! Van harte gefeliciteerd met je dochters verjaardag!
Logisch dat je het dan druk hebt toch?
Ik vind de fimo-muis super!
Liefs,
Arja

@nnie zei

Hmmmm lekker en nog proficiat.
En wat leuk dat muisje van Sarah, zal ik donderdag aan Roos laten zien,
liefs Annie

Lida zei

Van harte gefeliciteerd
met je dochter
wat ziet die taart er heerlijk
en geweldig mooi uit

groetjes Lida

Anita zei

Mmmmmm,wat een heerlijk taart hebben die meiden gemaakt zeg.
En Sarah is goed bezig met de Fimo hoor.
Geef haar mijn complimenten maar.

Jou inspiratie komt wel weer hoor,ik herken het maar al te goed.
Toch heb ik in korte tijd weer 2 kaartjes gemaakt.
Heb je nog nieuwe spulletjes waar je nog niets mee gedaan hebt,pak ze er even bij en kijk er goed naar.....dan komt het "vanzelf" ;-)

Rustig aan hoor meis.
En wat je me hebt laten zien,zag er super uit hoor;-)

Groetjes Anita

Kimmie zei

Hmmm krijg spontaan trek van die taart hoor. En de Fimo is goed besteed aan Sarah leuk hoor. Ik las op mijn blog dat mijn kaartje goed is aangekomen.
Nog super bedankt voor de cadeaubon! Hij is wel besteeds.
Tot gauw, misschien als je inspiratie weer is gekomen.

Groetjes Kim

Hilde zei

Die taart ziet eruit om te smullen!
En die muis van Fimo heeft Sarah geweldig leuk gemaakt!!

Groetjes Hild

Scrappiness zei

Wat een geweldige taart zeg, bijna zonde om op te eten. Alhoewel bewaren is nog erger :(
Nogmaals gefeliciteerd met Sara´s verjaardag en wat een schattige muis heeft ze gemaakt. Leuk dat ze zo lekker creatief is! Heeft ze van geen vreemde natuurlijk.
En verder sterkte alles! knuf, Jo

roelie zei

mooi gedaan die roosjes en het muisje

ach meid het komt wel weer hoor had het ook even helemaal geen inspiratie

ggr roelie S

Marieke zei

oh die taart ziet er echt zaaaaalig uit!!

En Sarah... wat een superleuke sleutelhanger heb je gemaakt! En je roosjes vind ik ook heel erg mooi geworden. Knap hoor!

Groetjes Marieke

jacqueline zei

Wat gek ik had hier al een bbtje geplaatst, dat ik het zo een prachtige taart vind.
Ik zie in mijn zijkolom overigens ook een heel mooi cirkel albmu staan maar als ik daar op klik dan staat die niet op je blog.....hoe kan dat?

Groetjes Jacqueline

Astrid Zwaan zei

Hoi Marjolijn,

Wat een geweldige taart...ziet er lekker uit!!!
Ik scrap momenteel niet echt heel veel....helemaal toen bekend werd gemaakt dat SBM stopt...wat ik wel kan begrijpen als je kind ernstig ziek is...Ik wil mezelf eigenlijk gaan storten op de internationale markt maar is ontzettend moeilijk...ik heb Hilde al om advies gevraagd...dus daar ga ik mee aan de slag...Met scrapfever ben ik eigenlijk een beetje klaar...maar ik denk dat ik daar niet de enige in ben....10 maart ga ik naar Revlie Schuit en Birgit Koopsen ik heb daar ontzettend veel zin in!!!!

Groetjes, spreek je Astrid.

Anja zei

Mmm, wat een lekkere taart is dat geweest en wat een leuke roosjes heeft Sarah gemaakt. Die muis van fimoklei is ook superleuk Sarah!
Ik zal ´m morgen eens aan Veerle laten zien.

Jenny zei

De taart ziet er lekker uit en de roosjes zijn erg mooi.

De muis is super geinig gemaakt.

Groetjes Jenny
(ik stap weer op de trein)

Inge zei

Wat een gave taart! Vind dit altijd zo knap! Ook de fimo's van je dochter zijn super!!