dinsdag 22 januari 2013

Vast een voorproefje....

Ik ben zo druk bezig met de voorbereidingen van Sarah's heksenfeest dat ik gewoon geen tijd heb om te bloggen of te scrappen.
Inmiddels nog 3 dagen en dan is het zover.
Het huis wordt steeds gezelliger en hekseriger.
Om jullie een klein beetje mee te laten genieten alvast wat foto's.
Boven de kookketel, gemaakt van papier maché, heerlijk kliederen met kranten en behangsellijm, het blijft leuk!!!
Straks nog de vlammetjes eronder en de rook eruit.
Hier alle drankjes en kruiden die een goede heks in huis hoort te hebben.
De meest geheime recepten zijn uiteraard goed verzegeld.
Ik denk wel dat we deze liefdesdrank moeten gaan uitproberen, Sarah's "vriendje" is inmiddels verliefd op haar beste vriendin, tja dat kan natuurlijk niet.
Daar moeten we iets aan doen
Misschien dat dit helpt, hihi.
Het zegel is nog van de Opa van Theo, hij was architect.
Voor zover wij weten is het zegel ruim 80 jaar oud.
De schaal met kaarsen zit inmiddels dik onder het spinnenrag en er wandelt zo hier en daar nog een spinnetje in.
Deze heksen zijn ook van de partij, nog een restant van Eva's heksenfeest toen zij 10 jaar werd.
En dit is nog lang niet alles maar de rest laat ik later nog zien!
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

10 opmerkingen:

Anja zei

Ha Marjolijn, wat ziet het er al heerlijk hekserig uit. Fantastisch, wat zal Sarah hiervan genieten!!

mireille zei

Ziet er supervet uit! Veel plezier hoor, Ik hoop maar dat die drankjes werken!
Groeten van Mireille.

Fieneke zei

Wauw Marjolijn, dat ziet er al super uit zeg! Wat een werk maak jij ervan, al die details, geweldig. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. T is nu al leuk.
Groetjes Fieneke

gré zei

je hebt het er maar druk mee
wel leuk allemaal

groetjes gré

S. zei

Wow! Geweldig zeg marjolijn. Volgens mij heb jij net zoveel lol met de voorpret als Sarah straks heeft met haar feest!
Veel plezier

Unknown zei

Super leuke details, en heerlijk hoe je dit thema helemaal uitwerkt.
Volgens mij kan het niet anders dan een geslaagd feest worden.

Scrappiness zei

Aaaah wat ontzettend gaaf allemaal zeg. Je hebt zoveel oog voor zelfs de kleinste details, niet alleen de versiering maar ook alle etiketjes op de potten en fleesen, het is gewoon heerlijk om te zien alemaal.
PS Maak er je werk van zou ik zeggen ;) Straks wil Sara geen kinderfeestjes meer, dan val je in een gat, net als ik wahaha..

Anita zei

Whoehoe.....wat een hekserij allemaal,spannend hoor.
Echt helemaal jouw ding hè!
Ziet er al helemaal spooky uit hoor.
Wie geniet hier het meest van,Ha Ha
nog 2 daagjes.....

Groetjes Anita

Petra de Vroege zei

Wat ziet het er geweldig uit zeg!!! Super! Dat wordt een topfeest!!

... van Sara zei

wauw Marjolijn! Het ziet er allemaal super uit... En dit is nog niet alles??? Niet te geloven! Zo fijn dat je er zoveel tijd en moeite in stopt. Het zijn de details die het doen... Dat wordt een knaller van een heksenfeest!