woensdag 2 oktober 2013

Wat fijn dat je er bent, een sneakje en ja het lukt!!!!!.

Vanmorgen 5 tags gemaakt, morgen is de laatste tafel van één ochtend.
Omdat de kans bestaat dat ik de vrouwen die bij mij aan tafel zitten hierna niet meer zie, al hoop ik van wel, heb ik een klein afscheidspresentje gemaakt.
Het was een heel bijzonder project, heeft me best wel veel inzicht gegeven, ik hoop er nog lang steun aan te hebben en wie weet wel een baan die  bij mij past te vinden.
In ieder geval heb ik 5 bijzondere vrouwen leren kennen en daarom alleen al was het zeer de moeite waard.
De tags zijn beplakt met een bladzijde uit een boek, dit boek had ik dubbel dus ik had er niet zo'n moeite mee deze keer. Al ga ik de schrijfster en de titel maar niet verklappen, ik vind het toch een beetje gênant.
Maar mocht iemand raden uit welk boek dit komt dan krijgt die persoon een leuke rak van mij dus kom maar op met de titels.
Daarna geëmbost met twee verschillende embossingplaten, de boomstam en een damastpatroon.
Uiteraard is alles bewerkt met distressinkt.
Het lijstje en het vogeltje zijn gemaakt van softklei, het lijstje maakte ik met een malletje dat ik ooit van Jo kreeg, heel mooi en het werkt prima. De vlinder is uit de tag gestanst en ook bewerkt met de damast embossingplaat. Verder een bloem, een brad, verbandgaas, een doily, en natuurlijk frantagé embossingpoeder.
En dat 5 keer.
En sssst , dit mag eigenlijk nog niet gezien worden, maar hier alvast een klein sneakje van mijn halloweenkaartjes.
Jaaaaa, het is weer bijna zo ver en wij hebben er weer zin in!!!
En ja het lukt!!!
Ik hoopte zo dat ik met deze framelitz van S.U. krimpie kon snijden en ja dat lukt,
maar wat nog leuker is ik heb gestempeld met distressinkt en daarna de krimpie verhit.
De inkt is keurig droog, veegvast en de stempel staat er dus zeer gedetailleerd op.
Dat biedt zoveel leuke mogelijkheden.
Ik ben blij!!!!!!
Pas wel op dat het daarna niet nat wordt, ook niet met natte vingers aankomen, tja, dan werkt stempelen met stazon net iets beter om mee te stempelen, maar toch leuk dat je er krimpie mee kunt snijden. Ik hou van mini.
Dat was het weer even,
bedankt voor het kijken en jullie lieve reacties,
 
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

23 opmerkingen:

Anoniem zei

Erg mooi! Je sneek peak maakt me nieuwsgierig :) groetjes Sylvia

Kitty zei

Ziet er geweldig uit. En de krimpie tag is echt super!

Rieni zei

wat mooi allemaal, en vooral de tag met krimpie vind ik super geworden

Fieneke zei

Mooi allemaal! Die kriempie tag is echt geweldig. En ik ben weer erg nieuwsgierig nasr al jouw helloween creatie, die waren vorig jaar ook zo leuk. Groetjes Fieneke

... van Sara zei

Prachtige tags weer Marjolijn!
Enne, ik wil graag een gokje wagen hoor... Ik gok op 'Harry Potter'! :)

Marjolijn van Elsberg zei

Helaas Sara, geen Harry Potter

Scrappiness zei

Wat een geweldige tags weer Marjolijn! Ik ben er echt fan van. Mooie rustieke tinten en de details zijn ook weer helemaal af. Het boek kan ik niet ontcijferen hoor :) Ook je Halloween sneak ziet er spannend uit en wat is de krimpie tag waanzinnig gaaf zeg!!

Unknown zei

ow wat een mooie tags ik vind het zo knap en mooi gemaakt.. je lijstjes van klei .. de vogeltjes en jouw gebruik van verbandgaas .. geweldig!!
wat het boek aangaat heb ik nog wel een tip voor je.
Ik gebruik ook graag boeken , dan koop ik op de kringloop een paar oude woorden boeken, hier kosten ze slechts 1 euro per stuk en kan ik een poos vooruit!
ik stuur je graag een stapel woorden boek papier hoor:))
oude bladmuziek doet het ook altijd goed(heb ik ook dus) en kost ook weinig:)
je krimpie-tag is echt geweldig zeg.. zo mooi gelukt!
xox
linn

Anita zei

Prachtige tags Marjolijn, daar zullen de dames wel wijs mee zijn!
Leuk he die krimpiedinkie, ik ben er doorheen en heb geen idee waar je dat ( bij ons) kunt kopen :-(

Groetjes Anita

Blinnie zei

Nog een poging Marjolijn (nu vanaf mijn werk, haha).!k vind dat idee met de shrinkie dink geweldig, dat ga ik ook doen!! En verder; je bent lekker bezig geweest met al die mooie tags, zien er super uit!
Groetjes, Belinda

Blinnie zei

Hoi Marjolijn, hierbij de zoveelste poging (nu vanaf mijn werk, haha!) Ik vind dat shrinkie dink idee geweldig, ga ik ook doen!!!! Hoe heb je het verhit? in de oven of met je heat tool? En verder: je bent lekker bezig geweest met je tags, zien er super uit!
Groetjes, Belinda

Margot zei

hahaha geen idee welk boek je hebt gebruikt, maar ik vind het geweldig! toch maar een gokje: is het 'haar naam is Sarah'?

Marjolijn van Elsberg zei

Helaas Margot ook dat boek is het niet.

Cj's leuke scrapdingen zei

Wat mooi geworden..hihi het is vast een blad uit een doktersroman :-)

Marjolijn van Elsberg zei

Haha, dat is nog eens een goed idee, kan ik die ook weer eens een met goed fatsoen lezen! Maar helaas, ook geen doktersroman.

Mir zei

wat heb je een mooie tags gemaakt
mooie tinten heb je gebruikt

Je hebt een hele gezellige blog zo wat een mooie kleuren

een hele fijne dag!!

Stampin with Liz Design zei

Wat een leuke tags Marjolijn! Leuk is die van SU he!

Je@net zei

Oh wat gaaf, Marjolijn, super leuke tags heb je gemaakt. En je sneak ziet er ook al zo veelbelovend uit. Ben benieuwd...
En die krimpie tag, ook al zo leuk.
En het boek, geen idee...maar ik gok op een thriller ;o)
Goed bezig, Marjolijn!

jacqueline zei

marjolijn wat een prachtige tags heb je gemaakt. heel mooi brocante zijn ze.
De stempel met de krimpie dinkie ziet er ook geweldig uit, je bent lekker op dreef meis.

enne ik kijk al uit naar je halloween project dat zal ongetwijfeld wel weer heel gaaf zijn.

Groetjes Jacqueline

Monique zei

Wat een prachtige tags heb je gemaakt, mooi cadeau!
en die tag met krimpie dinkie, geweldig!!! Nu weet ik het zeker, deze set ga ik ook bestellen! Thanks!

Lida zei

Wat zijn dat super mooie tags die je heb gemaakt
de halloween zal best mooi worden!!!
groetjes Lida

Anna zei

Een ietwat gênant boek.. Misschien iets als Help Mijn Dochter wordt Groot, of Overleven met Pubers? :)

Marjolijn van Elsberg zei

Proest, nee hoor, die hou ik lekker voor mezelf, deugniet!