dinsdag 14 januari 2014

Stampotique en flipflapkaartje

Deze tag had ik voor Sarah haar verjaardag gemaakt.
Ook zij is gek van deze stempels.
 
En vandaag kreeg ik zomaar in de brievenbus een stel gestanste flipkaarten van Sandra, errug leuk en dus meteen aan de slag want Sarah moet zaterdag naar een feestje en ik heb dus maar meteen een verjaardagskaartje er mee gemaakt.
Uiteraard meteen gebruik gemaakt van het superleuke Kate&Co blokje papier dat ik had gewonnen.
 Ook een goed excuus om eindelijk eens mijn nieuwste S.U. stempels te gebruiken want die lagen nog ongebruikt in de kast.
Dat was het weer even, tot een volgend projectje,
 
bedankt weer voor het kijken
liefs,
Marjo(scrap)lijn.
 

3 opmerkingen:

Unknown zei

Leuk gemaakt Marjolijn, vooral die Stampotique tag vind ik helemaal super!! Groetjes Frea

Margot zei

ohh wat schattig dat kaartje met die uiltjes! die tag is ook super, gaaf die felle kleuren!

Unknown zei

Ooooh, die tag is echt prachtig! Dat ik die nog niet gezien had… (bloos)
Hele mooie kleuren, stempeltje is zeker leuk!

De uilen kaart is ook heel mooi geworden.