vrijdag 8 augustus 2014

Enter if you dare!!!!!!!

Het was een heel werk, gepuzzel en gepriegel maar ik ben ook heel tevreden!!!
Weer een kaartje klaar voor Halloween, of ik deze ga versturen? Ik vrees dat ik dan ruzie krijg met Sarah haha.
Voor de kaart gebruikte ik de sizzix dies album accordion flip3D en frame&label bracket.
Het papier is uit diverse halloween lijnen van verschillende merken, o.a. Bo bunny en Echo park.
De spinnenwebben zijn gemaakt met diverse stansjes en de vleermuisjes en het doodshoofd met movers and shapers, de boom met de branch tree die.
De flesjes zijn gemaakt met stempels.
En het pompoentje links, een uilenkopje en een paddenstoeltje helemaal rechts
(een beetje lastig te zien)
  zijn zelfgemaakte embellishments met zelfgemaakte molds en softklei.
Ze zijn gekleurd met distressmarkers.
De slinger met de stampin-up vlaggetjespons.
Een kijkje van boven af.
En de achterkant.
 
Weer een projectje klaar voor Halloween.
Ik heb al weer iets nieuws in gedachten, alleen niet voor Halloween deze keer
en ook niet van papier, wat?
Dat blijft een verrassing.
Ik zag het op pinterest en vond het zo leuk dat ik er een wil maken.
 
Hopelijk gaat dat geen week duren dus waarschijnlijk tot snel,
Bedankt voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

12 opmerkingen:

Heidie zei

Wat een schitterende kaart. Kan me voorstellen dat je dochter niet wilt dat je hem opstuurt.

liefs Heidie

Stampin with Liz Design zei

Je hebt de Halloween smaak goed te pakken Marjolijn! Heel leuk geworden allemaal! Vind het spinnenweb wel erg gaaf!

Anita zei

Wat een object zeg Marjolijn,echt geweldig.
Ik weet dat Halloween echt helemaal jullie ding is maar waar jij steeds die inspiratie vandaan haalt,echt super hoor.
Nummer 1 voor Halloween is vast af.....en ik ben níét nieuwsgierig wat het volgende is.

Groetjes Anita

Anoniem zei

Wowwww wat is deze gaaf marjolijn! Er valt echt heel veel te zien, dikke complimenten. Groetjes jacqueline

Ria zei

Wat super gedaan en werkelijk .... Ik zou deze ook beslist zelf houden en niet versturen.
Groetjes, Ria

Chantal zei

Jeetje mina wat een geweldige "kaart", al doet de naam kaart hetgeen je gemaakt hebt tekort. Wow wat prachtig, zo knap gemaakt. Ik zou dat zeker niet versturen... Tenzij je hem naar mij stuurt dan wel natuurlijk!!

Stampidoe@gmail.com zei

wow suyper gaaf marjolijn, dit si gen kaart maar ene echt deco project

Brendaxx zei

Supergaaf zeg! Echt prachtig gemaakt!

Je@net zei

Geweldig, Marjolijn. Dat kun je toch geen kaart meer noemen, da's een kunstwerk. Vind het prachtig, ontzettend gaaf gemaakt! Mijn complimenten, hoor!

Scrappiness zei

OOh Marjolijn wat gaaf is deze! En wat een prachtige details weer. Ik zie dat je al helemaal in de stemming aan het komen bent voor Halloween hihi. Ben heel benieuwd naar wat er nog volgt.

Ilj@ zei

Wat een gaaf projectje dit! Is een leuke sfeermaker voor in huis, dus ik snap Sarah wel ;).

sylvana zei

Ziet er echt super uit