donderdag 11 september 2014

Boo! (achtergrondjesswap)


Dit kaartje heb ik gemaakt met het achtergrondje dat ik kreeg toegestuurd door Alexandra.
Dit was het achtergrondje, heel mooi gemaakt met panpastels en masks, stempels en embossingpoeder.
Ik heb alle elementen gesneden met de cricut en de cartridge minimonsters.
Het spookje en het spinnenweb heb ik bewerkt met de Xyron create a sticker en met fluweelpoeder.
Boo en de grafzerk zijn bewerkt met glitterpoeder en het hekje met embossingpoeder zwart hoogglans en brons.
Ik heb even getwijfeld of ik de zerk er wel op zou doen maar Sarah vond het veel leuker om dat wel te doen dus zo gezegd zo gedaan.
Ik vind het alletwee leuk.
 
Het was erg leuk om te werken met een achtergrondje dat iemand anders heeft gemaakt.
Bedankt Alexandra ook voor het superleuke kaartje dat er bij zat!!!
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

9 opmerkingen:

Nicol zei

Erg spooky kaartje, mooi gedaan met veel technieken. Leuk om zo voort te borduren op iets wat een ander gemaakt heeft.

Stampin with Liz Design zei

Super griezelig! Heel leuk gemaakt!

Ilj@ zei

Al helemaal in the mood voor Halloween zie ik, leuk hoor ;) !

Alexandra zei

Wat is hij gaaf geworden. Ook weer wat nieuws geleerd, dat van die fluweelpoeder kon ik nog niet.

Cj's leuke scrapdingen zei

wat leuk dat je van zo een achtergrondje..die trouwens prachtig is..dit kaartje weet te maken.. leuk al die details

Brendaxx zei

Wat supermooi geworden!! Leuk om dit te maken op een achtergrondje "van een ander". Jij geniet al volop van de Halloween-voorpret zie ik ;)
Fijn weekend!

karien zei

super leuk kaartje,lekker griezelig

roelie zei

mooi gedaan dit haloween tafereeltje

gr roelie

M@ureen zei

Leuk gedaan hoor Marjolein, ik heb zelf niets met Halloween .......

Greetz,
Maureen.