zaterdag 6 september 2014

Cadeauverpakkingen

Cadeautjes inpakken, ik ben er geen held in, het wordt nooit wat ik me er van voorstel.
 
Maar nu heb ik er iets op gevonden.
Met een paar stempel en framelits sets van Stampin up en mijn nestabillities heb ik deze cadeautjes net wat leuker aangekleed.
Het cadeaupapier komt van de action, daar hebben ze rollen effen papier in diverse kleuren, ik wilde eigenlijk dat bruine papier maar net dat hadden ze niet dus ik heb voor zwart gekozen maar elke kleur is leuk natuurlijk.
Gebruikte stempelsets.
Chalk talk
Perfectly you
Hearts a flutter
Wishes your way
Language of friendship
en
Creative elements
 
Gebruikte framelits
Hearts a flutter
en Chalk talk
De prachtige doodles op het onderste cadeautje heeft Sarah getekend.
De cadeautjes zijn voor Eva, zij is morgen jarig en wordt dan al weer 23!!!
Wat vliegt de tijd.
Helaas ben ik vergeten om een foto te maken van de inhoud maar die komt vast op haar FB en dan zet ik hem er hier nog wel bij.
Toch nieuwsgierig?
Van Sarah kreeg ze het boek "kleuren voor volwassenen" en van ons een kookboekje over wekken en wat leuke potjes en een tang om de wekpotjes in het kokende water te dompelen.
Ik ben heel benieuwd wat voor lekkers er allemaal in die potjes gaat komen.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

4 opmerkingen:

Chantal zei

Wat een feestje om zulke leuke kadootjes te krijgen. Prachtig ingepakt en aangekleed! Gefeliciteerd met je dochter.

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel!

Je@net zei

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Eva!
En wat zien de cadeautjes er leuk uit zo. Dat moet ik ook maar eens gaan proberen. Weet namelijk precies wat je bedoelt; begin altijd vol goede moed met het inpakwerk, maar het eindresultaat is nooit om over te juichen :o)

Sonja zei

Superleuk MArjolijn! Enneh,bij ons kun je bij Gebroeders Winter kantoorboekhandels hele grote rollen bruin kraftpapier kopen. Is bedoeld om postpakketjes in te pakken maar ik craft er ook graag mee.