zaterdag 29 november 2014

Advent, 2015 en Thanks much.



Het is weer zover, de heerlijke kersttijd komt er weer aan.
Zoals ieder jaar maak ik zelf een advents kalender. Meestal iets heel anders maar die van vorig jaar is zo goed bevallen dat ik er nu weer zo een gemaakt heb.
Helemaal opnieuw en een klein beetje anders maar weer zeker zo leuk.
Het is denk ik wel mijn meest gebruikte Die ooit en oh zo jammer dat hij niet meer verkrijgbaar is.
De mini milk carton Die van Stampin'Up!
Gelukkig heb ik er toen niet over getwijfeld en hem gekocht en wat heb ik er al veel leuke dingen mee gedaan. Deze keer in combinatie met andere dies die ik in huis heb en de cijfertjes van de action.
Hij hangt nog niet maar dat gaat vandaag gebeuren want morgen begint de Advent en dan moet er toch ook iets af te tellen zijn.  
Deze kaart maakte ik n.a.v. een liftkaartje dat Sylvia plaatste bij het Creatijdforum.
Zien jullie de prachtig ge-emboste  achtergrond?
Gemaakt met de Fancy Fan embossing folder van Stampin'Up!
En afgelopen dinsdag had ik mijn 1e Stampin'Up! workshopje met 2 heel enthousiaste dames.
We hebben een ontzettend leuke schuifkaart gemaakt.
Best een karweitje, zeker als je alleen nog maar ooit 3D kaarten hebt gemaakt maar hij was echt goed gelukt en de dames komen weer terug voor weer een ander kaartje.
 
Als bedankje maakte ik deze twee leuke milk cartons met wat lekkers er in.
 
Vrijdag ook nog een workshopje gegeven met een mini-album maar daar heb ik geen foto's van, was wel erg leuk om te doen en het wordt prachtig, als het af is zal ik hier een link plaatsen naar degene die het maakte als dat mag. Wil je een idee om ook zo'n mini te maken, kijk dan eens hier.
 
Voor wie ook interesse heeft om nog zo'n leuk kaartje te maken of een workshopje te volgen of gewoon in de Stampin'Up! spulletjes staat boven aan de pagina meer informatie, neem gerust contact op of maak een afspraak.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

2 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er allemaal weer super leuk uit, Marjolijn.
En wat fijn dat de workshops ook zo geslaagd waren. Leuk!
Fijn weekend gewenst!

Scrappiness zei

wat is er een hoop te zien Marjolijn, superleuk die melkpakjes. hoe klein zijn ze eigenlijk?? Mooie kaart ook voor de liftchallenge en de bedankjes zijn ook superleuk, wat een mooi stempeltje.