woensdag 14 januari 2015

You're sweet!!!!

Ik heb alvast een Valentijnskaartje gemaakt.
Je kunt niet vroeg genoeg zijn natuurlijk.
Een oude bekende maar daarom niet minder leuk, zeker als je het papier helemaal naar eigen inzicht maakt.
Het leuke van dit kaartje is dat ik maar 1 velletje whisper white card stock heb gebruikt en 1 velletje uit de stacked with love d.s.p.s.
Het papier is helemaal gestempeld met diverse stempelsets.
You Plus Me
Papillon Potpourri
en
Gorgeous Grunge,
Ik heb gestempeld met de kleuren uit de stacked with love paper stack.
Calypso Coral
Basic Black
Real Red
en
Blushing Bride.
Gebruikte ponsen Bitty en Elegant butterfly en een cirkelpons.
Oh ja, en niet te vergeten, het stukje sheet heb ik geëmbost met de superleuke Happy Heart folder.
 
 
Gisteren met dit kaartje een workshopje gegeven en dat is heel goed ontvangen.
De dames maakte er deze kaartje mee.
Een welkom thuis kaartje,
en,
ook een valentijnskaartje.
Het leuke is dat je bij een tweede keer hetzelfde kaartje maken weer leert van je vergissinkjes.
zo hebben we voor dit kaartje het doosje aan de andere kant gedaan omdat dan de pijltjes naar de snoepjes wijzen en.....
we hebben de chalk talk thinlits gebruikt voor het label en daar wat randjes afgesneden.
Zo kan de stempel er wel helemaal op.
Het was weer erg gezellig en ik vind het superleuke kaartjes geworden.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.
Built for Free Using: My Stampin Blog

5 opmerkingen:

Heidie zei

Wat een leuke kaarten zijn het geworden.

liefs Heidie

Anoniem zei

Wat een leuk idee! Ziet er erg leuk uit, stacked with love is een van mijn favorieten Groetjes Sylvia

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Gaaf geworden, Marjolijn, volgens mij ben ik de 14de jarig, haha.

Lieve griet Yvon

Stampin with Liz Design zei

Wat ontzettend leuk geworden Marjolijn! Heel leuk!

Je@net zei

Hartstikke gaaf, Marjolijn. Zo wil iedereen wel verwend worden met Valentijn!