donderdag 5 februari 2015

You're simply wonderful.

Het was best een uitdaging om 3 challenges met elkaar te combineren maar het is me gelukt.
Heerlijk zitten spelen met mijn Stampin'Up! spullen maar daarnaast ook andere producten gebruikt want juist het combineren ervan vind ik erg leuk. Dat biedt veel meer mogelijkheden.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor de volgende challenges.
S.A. forum (oeps!)
Met de Dutch doobadoo mal zo leuk!!!! Heb ik het kaartje gemaakt, het bestaat uit 3 lagen.
Kraft, ribbelkarton en designpapier van Stampin'Up!
De randen zijn allemaal gedistressed en met early espresso inkt bewerkt.
Het plaatje van het oh zo leuke, lieve beertje (Sarah wil het hebben!) heb ik geprint en is te vinden op het blog van W.L.V.C.
Verder het kaartje aangekleed met roosjes, wat tagjes en Frantagé, heerlijk Vintage dus!
enne waarom nou die oeps! achter S.A.staat?
Ik zat hier mijn berichtje te typen en toen ontdekte ik dat ik vergeten was kant te gebruiken op het kaartje en ja, dat hoorde toch echt bij de challenge, dusss, kaartje gepakt kant toegevoegd, was nog niet eenvoudig! Nieuwe foto's gemaakt, foto's bewerkt en een nieuw berichtje aangemaakt haha, en zo kwam ik dus mijn ochtend door! Nou ja, het maakt het kaartje nog leuker en nu word ik tenminste niet gediskwalificeerd!!! hihi.
Zoals hieronder zag het kaartje er dus eerst uit!
Ik ben er weer blij mee en hopelijk vinden jullie het ook een leuk kaartje.
 
Bedankt weer voor het kijken en jullie altijd zo leuke en lieve reacties,
Marjo(scrap)lijn.
Built for Free Using: My Stampin Blog



12 opmerkingen:

Scrappiness zei

Oh wat is ie mooi Marjolijn! En schattig plaatje ik kan me voorstellen dat Sarah daar haar zinnen op heeft gezet. Het randje kant is ook goede aanvulling vind ik maar wat een hoop extra werk heeft het je bezorgd hihi. Succes met de challenges!

Ria zei

Heel mooi kaartje Marjolijn en heerlijk is dat toch dat samenvoegen van alles.
Groetjes, Ria

Je@net zei

Prachtige kaart, Marjolijn. En dat randje kant maakt het inderdaad helemaal af :o)

Anneke zei

wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en je bent gek op stampin up net als ik en dat je dan toch van die mooie vintage kaarten ook maakt.
echt geweldig en fijn dat je meedoet aan onze challenge.
groetjes van Anneke ( WLVC )

M@ureen zei

Wat een prachtig kaartje Marjolijn!

Handig die 'blokjes' onder aan je bericht met de spulletjes die je hebt gebruikt! Mag ik vragen hoe je dit gedaan hebt?

Greetz,
Maureen.

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooi kaartje zoveel mooie leuke details echt ^prachtig .
Groetjes Doris

Anoniem zei

Wauw!
Schitterend gemaakt!
Wat leuk dat je een plaatje van onze link op onze site hebt gebruikt!
Je hebt het plaatje prachtig verwerkt met schitterende details! Fijn dat het nog gelukt is kant te gebruiken op je kaart, het past er nog perfect bij!
Bedankt voor je deelname bij WLVC!
Succes en hopelijk tot gauw!
Groetjes Jacomijn

Marjolijn van Elsberg zei

https://www.mystampinblog.com/Showcase
Met bovenstaand programma Maureen, heel makkelijk! Blogberichtje op HTML zetten en kopie van de link onder je berichtje plakken, succes!

Brendaxx zei

Wat een mooi en lief kaartje!! Dat kantje erbij maakt het helemaal af ;-)
Fijn weekend!

Plony zei

Wat een prachtige kaart.....en dat kantje is absoluut een hele mooie toevoeging op een sowieso al heeeel mooie kaart. Super gedaan.
Dankjewel voor je deelname bij WLVC en succes.
xxx Plony

Jolanda zei

Ja dat kantje weet wat he, maar het maakt het wel af zo en ja we vergeten allemaal wel eens iets, maar is toch goed gekomen. Vind het een geweldig kaartje geworden. leuk dat je meedoet aan de challenge van WLVC.

Groetjes van Jolanda dt

Original handmade by Janneke zei

Tja, wat kan ik er nog aan toevoegen Marjolijn...er is al zoveel gezegd en dat kan ik alleen maar beamen!
Prachtige creatie en het staat zo mooi onder die stolp.
Gezellig dat je meedoet bij WLVC.

Groetjes Janneke DT