zaterdag 28 maart 2015

You rock!!!


Ik beloof het echt, voorlopig de laatste maar ik vind ze zo ontzettend leuk om te maken, het is eigenlijk een kaart op een tasje en zo ontzettend leuk om cadeau te geven.
Ineens ook inspiratie genoeg voor de jongensversie.
Een mix van materialen die ik gebruikt heb deze keer.
 
De basis is een craft envelop en het bijpassende giftcardhoudertje heb ik van de kaart gemaakt die bij de envelop hoorde.
Zo blijft het een eenheid.
Het leuke ribbelkarton is van JOY, het wasknijpertje, kurk en jute zijn net als de craft kaart met envelop afkomstig van de Action.
De sterren zijn gemaakt met een Sizzix big die, ik durf dit materiaal niet uit e proberen met framelits.
De muziekstempel daar weet ik het merk niet meer van en de muzieknoten en de G sleutel zijn gemaakt met een stansje van Sizzix dat ik al jaren heb.
Die heb ik ook een laagje glossy accents gegeven.

Het designpapier is van Stampin'Up! en de tags zijn gemaakt met de chalk talk framelits set van S.U.
De lettertjes zijn van simply pressed clay en met de alphanummeric mold van Stampin"Up!
Helaas werkt op dit moment de showcase site niet dus dan maar zo!
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.
 
Enne het kan nog steeds hè!
klik!

3 opmerkingen:

Stampin with Liz Design zei

Wat ontzettend leuk gedaan! En idd heel erg leuk om te geven!

Kitty zei

Gaaf setje weer Marjolijn!

... van Sara zei

Erg mooi ook! Na al die tasjes ben ik wel heel nieuwsgierig geworden, ik moet er ook eens eentje maken want het kan niet anders dan leuk zijn :)