dinsdag 14 april 2015

(suiker) Potje als cadeauverpakking

Echt geen weer om te knutselen, heerlijk dat zonnetje, ik geniet er van met volle teugen.
Afgelopen week wel een heel leuk (suiker)potje gemaakt naar een idee en ontwerp van Corina.
Zo blij mee en superleuk om te maken al was het nog een heel gefrut en liet de lijm steeds los maar het eindresultaat mag er zeker zijn.
Ik heb er een cadeauverpakking van gemaakt en er een klein wierookbrandertje met wat geurwierook in gedaan voor een vriendin van mij.
Een mooi kristalletje en een boeddha bedeltje er aan gedaan, helemaal in stijl dus.
Zo'n mooi cadeautje mag ook gewoon gezien worden dus ik heb er alleen maar folie omheen gedaan als verpakking en ze was er heel erg blij mee.
 
Voorlopig nog even studeren op de Silhouette Cameo2 want ik merk wel dat ik toch niet zo'n held ben met die apparaten. Ik ben heel blij met de cursus van Nicole en de lieve hulp van Anita waarvoor heel veel dank!!!
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Marjolijn, wat is dit GAAF!! Wow, met zo'n cadeau ben je toch echt in de 7e hemel!!

Heidie zei

Wat een schitterend cadeau heb je gemaakt.

liefs Heidie

Stampin with Liz Design zei

Heel erg mooi geworden, erg leuk kadootje!

Je@net zei

Wow...wat mooi, Marjolijn.
Kan me voorstellen dat het een heel werk was, maar wat een gaaf cadeautje!

Ellen zei

oh wat een prachtige vorm. begrijp ik dat je een nieuwe machine hebt? ja die nicole is een meesteres in het workshops geven.