zondag 19 april 2015

These are a few of my favorite things.

Dit koffertje kwam ik tegen in de shop van de Silhouette, ik vond het zo leuk en Sarah ook dus, hup aan de slag.
Gistermiddag, Sarah was heerlijk zwemmen, zag het er zo uit, toen moest het nog in elkaar.
Een heel karwei maar ik vond een supergoede beschrijving erbij dus dat ging prima.
Het koffertje is origineel van dit leuke blog.
Daar staat ook een prima werk beschrijving op.
Het papier dat ik gebruikt heb is kraft voor de basis, cardstock voor de details en designpapier van Authentique voor de aankleding.
Ik ben de hele dag lekker bezig geweest.
Jammer genoeg is het koffertje  toch niet zo sterk als ik gehoopt had maar leuk om bijzondere dingetjes in te bewaren of om er bijvoorbeeld een leuk album in te maken.
De Franse lelie heb ik met glossy accents bewerkt en alle randjes zijn weer met een kleurtje bewerkt, ik kan het niet laten, dat was misschien nog wel het meeste werk.
Ook heb ik mijn hotfix weer eens tevoorschijn getoverd om die "spijkerkopjes" aan te brengen.
Alle bloemen en de swirl en tag zitten bij het patroon geleverd.
Het was een erg leuk project om aan te werken.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

10 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat ontzettend mooi.
Groetjes Miranda

Je@net zei

Wat gaaf, Marjolijn. Lijkt me een hele klus, maar wat een super mooi koffertje heb je nu!

Unknown zei

Wat is dit een leuk koffertje geworden Marjolijn! Lijkt me een heel werk om in elkaar te steken enja, dat inkten he, maar ik kan het ook nooit laten :-) Alvast benieuwd naar het album dat erin gaat, hint hint. Groetjes!

Stampin with Liz Design zei

Een hele klus denk ik ook idd, maar het resultaat is heel erg mooi geworden!

marlies zei

jee wat een super mooi koffertje ! Het zal idd een hele klus zijn geweest, maar het resultaat is prachtig !

Ellen zei

leuk geworden - wat een hoop werk ook.

Ellen zei

leuk geworden - wat een hoop werk ook.

Jodi G. Warner zei

Greetings. Thanks for doing this project from our design team at SnapDragonSnippets. We would like to feature your project on our sister site SVG Attic, once this design is released in a set. And also, perhaps on the SnapDragonSnippets.com when it becomes available there. Would you be willing to let us show it there? Probably we could include a link to your blog at that time when the project is shown.

Beth F. zei

Such a fabulous display of talent with that traveling case file! I love everything you did with it.

Marjolijn van Elsberg zei

Thank you very much.