donderdag 9 juli 2015

Veel te lang geleden...

Maarrrr, niet stil gezeten.
Ik heb cadeautasjes gemaakt. In opdracht deze keer.
Superleuk om te doen maar ik ben er wel even mee bezig geweest en met het warme weer heb ik het ook maar lekker rustig aan gedaan.
Ze zijn allemaal anders, sommige met thema's een paar voor mannen, een paar voor vrouwen.
voor muziekliefhebbers, bioscoopgangers.
Hieronder staan ze allemaal apart zodat je ze goed kunt bekijken.
Klaar om afgeleverd te worden en....... raad eens, ik mag er nog een paar maken want Sarah heeft ineens héél véél feestjes zo aan het eind van groep 8.
Het lijkt wel of ze eindexamen hebben gedaan, maar wat leuk.
 
En nu hoop ik toch echt weer eens met foto's aan de slag te kunnen want die schieten er echt bij in de laatste tijd.
 
Bedankt weer voor het kijken en jullie geduld deze keer.
liefs,
Marjo(scrap)lijn.


1 opmerking:

Scrappiness zei

Wat zijn ze leuk allemaal Marjolijn!! Een cadeautje om eindeloos mee te varieren en dat heb je dan ook gedaan.