zondag 6 september 2015

Love birds, For you & Happy...

Voor een kennis op het Creatijd forum heb ik dit kaartje gemaakt.
Afgelopen zaterdag vierde ze samen met haar man hun 40 jarige huwelijksfeest.
Ik heb de linkse Crazy bird ingekleurd met aquarelpotloden en de rechtse met distressinkt.
Daarna zijn ze met de framelitz die erbij verkrijgbaar zijn uitgesneden.
Het ankertje is met een kettinkje aan het, van papier gevouwde, bootje bevestigd.
Dit cadeautje heeft Sarah voor haar grote zus Eva gemaakt.
Het glazen flesje is gevuld met haartjes van Charlie.
De label is gemaakt met de Stampin'Up! set Chalk Talk.
Links een bedeltje van een kattenpootje en rechts een bedeltje met "made with love".
 Als verpakking gekozen voor de 'mini treat bag thinlits"dies van Stampin Up.
Een erg leuke set om kleine cadeautjes in te verpakken.
 
Van ons kreeg Eva voor haar verjaardag een mooi zilveren kettinkje met een hangertje er aan, het zat al keurig ingepakt maar toch een cadeautasje er omheen gemaakt.
Al het papier komt uit de restjes bak, wat een schat aan papier zit daar nog in!!
 
En weer 2 nieuwe opdrachten voor het maken van cadeautasjes en envelopjes dus voorlopig ben ik weer onder de pannen.
Ik wil ook verder met mijn P.L. en weer eens wat scrappen, een halloweenkaartje maken en de kerstkaarten komen ook weer in zicht. Oh het wordt druk de komende tijd. Ik hoop vanaf nu regelmatig weer iets te kunnen laten zien. Mijn kamer is zo goed als op orde dus ik heb er de tijd en de ruimte weer voor.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

8 opmerkingen:

Anita zei

Wat een ontzettend leuk vogeltjes kaartje en wat lief dat je aan Kitty en haar man gedacht heb....Ik ben dus niet zo attent geweest (schaam)
En dat flesje met haar van Charlie,wat een lief gebaar van Sarah naar Eva. Is het nog steeds zo stil of "went"het al een beetje?

Liefs Anita

Je@net zei

Ziet er allemaal weer super gaaf uit, Marjolijn. Wat een mooie en lieve creaties!

marlies zei

stuk voor stuk weer prachtig ! zo mooi tot in detail !

Margot zei

Geweldig! Die vogelkaart is helemaal te gek!

Saskia zei

Wat een creativiteit weer zeg, mooie kaartjes heb je weer gemaakt. Super!

Kitty zei

Hij is prachtig Marjolijn, bedankt! En de andere creaties zijn zoals steeds ook weer om te zoenen!

M@ureen zei

Prachtige creaties weer Marjolijn! Leuk om weer eens langs te treinen ;-)

Greetz,
Maureen.

Unknown zei

Hele mooie projecten Marjolijn. Het cadeautasje is prachtig en het bootje op de vogeltjes kaart is echt gaaf. Je dochter wordt al even creatief als jij.