woensdag 14 oktober 2015

If the broom fits....or??? The shoes?

Al heel lang wilde ik dit doen, heksenschoenen maken.
Ze passen prima en lopen heerlijk, haha, gewoon een paar oude stappers die ik niet meer droeg opgepimpt!
Ik heb allerlei techniekjes gebruikt, bedacht me ineens dat ik nog een doos vol met mooie servetten had en ook die kwamen goed van pas.
Ik zie nu dat ik bij de rechterschoen nog iets vergeten ben.
Zelfs de binnenkant is bewerkt met heerlijk zachte spinnenwebben
Als ik straks maar niet struikel over die enorm lange neuzen!
De spinnen zijn uitgesneden met de silhouette en met mod podge er op gelijmd.
Helemaal tevreden ben ik nog niet dus wie weet komen ze nog een keer terug op mijn blogje, omdat ik nog niet weet wat ik er verder nog mee wil doen laat ik het nu even hier bij.
De punten zijn gemaakt met papier maché.
Ik had nog meer foto's gemaakt van mijn onbewerkte schoenen maar de camera heeft ze op de een of andere vreemde manier niet opgeslagen dus helaas, die zijn foetsie.
Dit was zo leuk om te doen, heerlijk zitten kliederen de hele dag.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.


10 opmerkingen:

Kitty zei

Aaahhh, geweldig! Met die puntschoenen geen trappen lopen hoor, die haken achter elke trede. Ik heb een paar jaar geleden eens schoenen met langere neuzen gehad, heul gevaarlijk, hahaha!

Anoniem zei

Da's apart!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Heidie zei

Wat een schitterende schoenen. Ben benieuwd wat je er mee gaat doen.

liefs Heidie

Je@net zei

Wat ontzettend gaaf, Marjolijn. Dat wordt weer een geweldig halloweenfeest bij jullie dit jaar!

S. zei

Wat ontzettend gaaf zeg!!! Echt weer een Marjolijnproject!

marlies zei

het is wel duidelijk : Halloween is echt jou ding ! ook dit is echt weer geweldig !

Margot zei

Wat gaaf!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Mhuhahaha, ze zijn helemaal te gek! Echt super cool. Nu met Halloween nog een muts en een bezem en je kunt de kinderen heerlijk laten schrikken als ze snoepjes komen halen. er woont een heks in de straat, rennuuuuuuu

... van Sara zei

Super! Echt iets voor jou... Ik wil nu wel een foto met de hele heksenoutfit aan...

M@ureen zei

Gaaf hoor!

Greetz,
Maureen.