vrijdag 1 januari 2016

Happy new year.

Voor al mijn bezoekers wens ik een goed en een gelukkig nieuw jaar.
Gezondheid en gelijkheid,
dat speelt toch wel de grootste rol denk ik komend jaar.
Wat meer tolerantie en medeleven.
 
Ik hoop voor mezelf dit jaar weer genoeg inspiratie te hebben om wat mooie dingen te maken.
Hopelijk de komende week wat kaarten maken voor degene die mij een kerst/nieuwjaarswens stuurde en er nog geen van mij mochten ontvangen.
 
Verder zie ik wel, genoeg te doen, genoeg materiaal en voor de inspiratie heb ik internet en een abonnement op het blad Noor! genomen dit jaar.
 
Ook voor jullie een creatief 2016!!!!
 
liefs,
Marjo(scrap)lijn.


3 opmerkingen:

Je@net zei

Jij ook een gezond, gelukkig en natuurlijk ook creatief jaar toegewenst, Marjolijn!

... van Sara zei

Ook voor jou een mooi, creatief, vreugdevol nieuw jaar toegewenst!

Unknown zei

Marjolijn, een heel gezond, gelukkig, vredig en creatief jaar voor jou en je familie! Groetjes Maja.