vrijdag 26 februari 2016

Sweet sixteen!

Morgen wordt ons nichtje Anne 16 jaar en dat verdient een kaartje natuurlijk.
Weer gebruik gemaakt van de leuke mal en het raampjesstansje.
Het papier is uit de paperpad die ik vorige maand gewonnen heb bij het S.A. forum met de kaartenchallenge, lekker vrolijke kleurtjes, vlaggetjes en stippeltjes.
Met dit kaartje doe ik ook mee aan diezelfde challenge voor de maand februari, op de valreep is het me toch nog gelukt om een kaartje te maken.
En deze maakte ik voor mijn zus die afgelopen weekend haar verjaardag vierde.
Hetzelfde idee maar dan dwars, zo lijkt het meer op de ticketvorm die deze mal ook heeft.
Uiteraard zit hier ook weer een kaartje in.
 
Nog niks gehoord van mijn Selphy dus ik zal nog wel even bezig blijven met het maken van kaartjes.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

1 opmerking:

Els zei

Schitterend mooi gemaakt Marjolijn en leuke kleuren combi.