dinsdag 26 april 2016

Thank you card.

Hoho, dit is het niet hoor!
Even verder kijken!
Als je het bandje er af haalt komt er veel meer tevoorschijn.
Met de DDBD frame ticket heb ik het kaartje gemaakt, een drieluik deze keer.
Met het blauwe raam van Joy! heb ik de middelste luik aangekleed.
Ik heb 4 keer het deurtje uit gestanst zodat het echte deurtjes zijn geworden.
Verder is het kaartje aangekleed met de superleuke tuin-set van Joy!
en nog wat andere stansjes.
Tussen het dubbele raamkozijn heb ik plastic van een verpakking van stempels verwerkt als glas.
 Ik had even geen transparante sheets en dit gaf meteen ook een leuk effect.
Het lijkt net heel oud glas.
Erg leuk dus om er een kaarsje achter te branden.
De bloembak moet nog gevuld, dat ben ik toch nog vergeten maar ja, dat kan ook eigenlijk pas na de ijsheiligen. ;)
De bloempotjes staan ook al klaar.
Morgen gaat hij op de post.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

Geen opmerkingen: