zondag 19 juni 2016

Geboortekaartje

Het is al een heel tijdje geleden dat ik iets op mijn blogje geplaatst heb. Dat komt omdat ik momenteel eigenlijk helemaal niet of nauwelijks aan het scrappen ben.
Nou ja, zo tussendoor ben ik bezig met een nieuwe verjaardagskalender voor op de toilet en met een junkjournal.
Kaarten maken en andere dingen staan op een heel laag pitje.
Dit kaartje had ik echter nog niet laten zien, ik hoop dat het inmiddels goed is aangekomen al was ik er een beetje laat mee.
Voor het treintje heb ik de superleuke stansset van Noor! design gebruikt.
Deze had ik gewonnen tijdens een bloghop.
De buitenkant is een soort envelopje en er zit een kaartje in met daarop de foto van de pasgeboren baby, vandaar dat ik die niet helemaal in zicht breng want het is tenslotte niet mijn kindje.
 
Ik hoop weer wat energie te vinden om weer lekker aan de slag te gaan en weer wat meer te laten zien.
 
In ieder geval bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

Geen opmerkingen: