woensdag 22 juni 2016

Sending wishes your way......

Voor een jarige een kaartje gemaakt, het is verstuurd maar nog niet ontvangen dus ik ga nog niet vertellen voor wie het is.
Ik heb het kaartje helemaal gelift van een kaartje dat ik tegen kwam op Pinterest.
Dat helpt als ik geen inspiratie heb.
Leuk om weer eens met de Stampin' Up! producten te werken. die lagen een beetje te verstoffen in de kast, jammer natuurlijk.
En mijn nichtje is geslaagd, dat verdiend een kaartje natuurlijk.
Na hard werken is het verdiend rusten, vandaar dit zomerse kaartje.
 Op de achterkant nog een paar heerlijke teenslippertjes met blote voetjes er in.
En dan is er weer een baby'tje geboren, deze keer in de vriendenkring van Eva en ik mocht een kaartje maken.
Ik vind het treintje zo leuk dat ik het nog maar een keer gebruikt heb.
Geen foto beschikbaar deze keer dus die mogen ze er zelf in plakken.
 
Dat was het weer even,
Het ging me goed af om deze kaartje te maken dus hopelijk heb ik de slag weer een beetje te pakken.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

Geen opmerkingen: