dinsdag 5 juli 2016

Fijne vakantie!!

Voor de mentor van Sarah heb ik een klein bedankje gemaakt voor het afgelopen jaar.
Gewoon een aardigheidje.
De verpakking heb ikin de vorm van een olielampje gemaakt, met de silhouette uitgesneden.
Het papier is roestig gemaakt met de distress embossingpoeder van Ranger.
Het lijkt net echt, zo hangen ze bij mij in de tuin!
Het olielampje heb ik aangekleed met leuke  zon(nebrand), zee en strand stansjes van Noor en Marianne Design.
Het vintage plaatje heb ik via pinterest gevonden, uitgeprint en met distressinkt bewerkt.
Aan het geheel heb ik ook nog wat schelpjes toegevoegd.
En in de lantaarn zit een doosje waar echte zeemansknopendrop zit.
Het papier waar ik het doosje van heb gemaakt is gewoon wit cardstock dat ik bewerkt met met stempels van schelpen en zeesterretjes.
Een leuk presentje om te geven zo.
 
Met dit olielampje wil ik gaag meedoen aan de challenge bij het W.L.V.C. blog
De opdracht voor de komende maand luidt:
Maak een vintage kaart/creatie met als thema zon/zee/strand
Vintage-card or creation : sun/sea/beach
Hopelijk voldoet het deze keer wel aan de voorwaarden,
Ik vind het wel een vintage uitstraling hebben, jullie ook?
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

4 opmerkingen:

Jolanda zei

WOW.............geweldig wat mooi gedaan en die lamp schitterend gewoon en ja dat plaatje ook al zo,n bjoete en ja hoor deze voldoet prima om met onze challenge bij WLVC mee te doen. Dank je wel dat je het nog een keer wilde proberen.

Groetjes Jolanda

Plony zei

Een hele andere uitstraling heb je nu gecreëerd Marjolijn......Zie je zelf het verschil??? Deze heeft veel meer een oudere look en geeft me méér het vintage-gevoel. Super dat je het nog eens wilde proberen en fijn dat je meedoet aan onze WLVC-challenge.
xxx Plony

Odette's kaartenhoekje zei

Prachtige creatie heb je gemaakt Marjolijn. Een heel leuk ideetje trouwens. Prachtig plaatje en leuk hoe je het papier bewerkt hebt !
Dank je wel voor je deelname aan de challenge van WLVC.
Groetjes, Odette.

Liesbeth zei

Wat een geweldige creatie heb je gemaakt als bedankje, erg mooi en leuk dat je meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth