maandag 25 juli 2016

Hello precious baby boy

In onze kennissenkring is weer een baby'tje geboren!
Natuurlijk vraagt dat om een kaartje.
Deze keer heb ik de tag card art mal van DDBD gebruikt en het super leuke treintjes stansje.
Het papier is ook van Joy!
Cool Dudes.
Een super stoere papierlijn, erg leuk voor scrap en kaarten  voor jongens en de wat stoerdere meiden.
Verder een gras stans gebruikt en voor de paaltjes ook een Joy stansje.  
Het idee van de paaltjes zag ik bij Raffa.
Bij toeval kwam ik ook een leuk stempeltje met een treintje tegen dus nog een klein tagje er aan gehangen.
De tag is erg groot dus ik had geen passende envelop.
Daarom heb ik er dus een folie omheen gedaan en die is dichtgeplakt met Washi tape.
 
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.
 

Geen opmerkingen: