vrijdag 30 september 2016

3D card DDBDdag

Voorlopig even mijn laatste project dat ik kan laten zien van de DDBD dag.
De kaart is gemaakt met een Card Art mal van ddbd.
Dit is de andere kant.
En nog een kant met in de cirkel 2 afbeeldingen uit een Joy fotoblokje.
 
Ook deze kaart heeft weer een beetje van de workshop en een beetje van mezelf.  
 
Nu ga ik weer verder met mijn album en later hoop ik mijn allerlaatste project nog af te maken van de DDBDdag.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

2 opmerkingen:

Scrappiness zei


Heel erg leuk Marjolijn, wat een gave malletjes hebben zij toch. Leuk die vintage plaatjes er bij

Unknown zei

Hoi Marjolijn! Al weer een tijd geleden dat ik hier was. Te lang eigenlijk! Wat heb je intussen al veel mooe dingen gemaakt! De tas vind ik helemaal geweldig! Sara is daar vast ook blij mee. Je kaartjes zijn als vanouds weer super mooi en er is weer van alles op te zien. Groetjes Maja.