maandag 19 september 2016

Mochilatas, hij is af!!!

Hij is af, een heel werk, zo'n 80 uur met puzzelen, uitproberen,
uithalen en nog maar een keer doen maar,
ik vond het superleuk om te doen, het is zeker niet de laatste die ik
m(h)aak!
De band heb ik uiteindelijk ook gehaakt, dat ging prima en om nu nog een techniek te gaan leren, misschien een volgende keer.
Helemaal happy dat ik de leuke F.B.Pagina over Mochila haken gevonden heb.
Dit patroon is van Anja Lenting.
Aan de binnenkant heb ik een mini mochila verwerkt, met een lus vastgeknoopt aan het koord, daar kunnen sleutels in of iets anders natuurlijk.
De draadjes van de band heb ik gevlochten en daarna samen gebonden.
De kwasten, lekker groot zijn van de rest-katoen gemaakt.
Persoonlijk zou ik ze helemaal roze gemaakt hebben maar de tas is voor Sarah en zij wilde ze graag gemengd. Zo gezegd zo gedaan dus.
 
Sarah is er heel blij mee en ik ben er heel trots op.
Nu ga ik toch weer even terug naar mijn scrapspulletjes en als mijn albumpje af is ga ik beginnen met tas nummer 2!
 
Bedankt weer voor het kijken
 en jullie leuke reacties
Liefs,
Marjo(scrap)lijn.

2 opmerkingen:

Kitty zei

Wat een super gave tas!

Els zei

Schitterende tas en heel veel werk.
De mijne is bijna halverwege.