woensdag 12 oktober 2016

New house.

Voor de dochter van mijn vriendin heb ik dit kaartje gemaakt.
Sinds kort heeft ze haar 1e echte eigen appartementje en dat verdient natuurlijk een leuk kaartje.
Voor dit doel heb ik weer gebruik gemaakt van de card art mal van DDBD, ik vind hem zo leuk!
Het mooie papier van Joy!"with love"en
heel veel stansjes van Noor! en M.Design .
Ook flowersoft en gilding wax zijn in trek bij mij voortaan.
Met een klein kaarsje erbij is het ook nog een leuke home-deco.
 
Ik hoop dat ze heerlijk gaat genieten van haar eigen plekje.
 
En dan nog even een sneakje....
Jaaaaa, ........ het is weer bijna zo ver.
Halloween is in aantocht.
Helaas krijg ik thuis niemand meer in de stemming dus ik zal zelf iets moeten bedenken.
Gelukkig is er op het Creatijd forum nog wel een swap dus daar doe ik dan weer enthousiast aan mee.
 
Nog even geduld voor jullie het hele kaartje te zien krijgen want dat moet natuurlijk een verrassing blijven.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

2 opmerkingen:

Scrappiness zei

Je hebt mij aangestoken Marjolijn, maar dat is een beetje ver weg hihi. Spannend sneakje! En wat een leuk kaartje heb je gemaakt voor de dochter van je vriendin. Mooi om neer te zetten en een hele poos van te genieten.

Anoniem zei

Hoi Marjolijn, wat een prachtig kaartje! Het inspireert om hiermee aan de slag te gaan!
Zou je me kunnen vertellen van welk merk het 'vogelhuisje' is? En het raampje?
Groetjes, Ylvie