woensdag 7 december 2016

Griep!

Niet eens een foto,

dan ben je net weer eens lekker bezig en dan krijg je griep!!
Baal!!
Nergens puf voor, geen energie, geen inspiratie, lopende neus, koorts, ohh kreun.
Gelukkig heb ik het ergste gehad maar mijn huishouden is een puinhoop en mijn December Daily ligt helemaal stil. Ik heb nog amper kerstkaartjes gemaakt, 4 om precies te zijn en het ergste van alles.
Ik heb totaal geen puf of zin om er aan te beginnen nu.
Sinds vandaag ben ik een beetje bezig om het huishouden op orde te krijgen, ik wil ook de kerstboom gaan zetten en het huis een beetje sfeer geven.
Maar ja, het wordt toch echt keuzes maken, alles tegelijk gaat me echt niet lukken.
Ik heb dus besloten om mijn D.D. lekker te laten liggen tot een volgende decembermaand, klinkt herkenbaar toch?!
Dat is me al eerder overkomen maar ik ga nu toch die oude er maar bij pakken en dan weekoverzichtje maken i.p.v. elke dag een foto met een verhaaltje.
Ik heb wel een beetje bij gehouden hoe de dagen verlopen zijn.
Sinterklaas was gezellig  maar ook minimaal.
Wel lekker gegeten samen en voor de kinderen een aardigheidje gedaan maar geen gedicht of vervelende spelletjes, nou ja, ik vind het leuk maar ik ben dan ook echt de enige, hihi.
Nou ja, ook dat doen we volgend jaar maar weer.
Voor nu ga ik maar weer eens aan de slag, te beginnen met mijn hobbykamer opruimen zodat ik, als ik energie en inspiratie krijg, per direct aan de slag kan.
In ieder geval, ik hoop dat de griep jullie bespaart blijft.

Lieve groetjes,
Marjo(scrap)lijn.

1 opmerking:

Unknown zei

Ja, balen dat je griep krijgt als je net overal lekker mee bezig bent............. Beterschap!