vrijdag 9 december 2016

seasons greetings

Het is me gelukt om een kerstkaartje te maken,
minimaal nog 10 te gaan maarrrrr ik denk dat ik deze keer maar een aantal dezelfde maak.
Ze komen toch op verschillende adressen en dan hoef ik niet zoveel denkwerk te doen.
Ik heb een card art mal van DDBD gebruikt en papier van Joy! uit de soft winter lijn.
Stansjes van Tim Holtz en de stempel is ook van Joy!
Verder wat groen, belletjes en houten sterretjes
Op het Reindeermoss heb ik nog een beetje Eiskristall van viva aangebracht, niet erg goed te zien zo maar dat komt omdat ik het er met een lijmpistool op heb geplakt, dat is niet helemaal helder geworden jammer genoeg maar in het echt ziet het er goed uit gelukkig.

Met dit kaartje wil ik op de valreep ook nog meedoen aan de challenge bij het S.A. forum.
Ik vond het een leuke challenge.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

Geen opmerkingen: