zondag 8 januari 2017

Birthdaycalender Gr45

Eindelijk is hij af, ja ik ben bezig met mijn unfinished objects!!!
Dit is het eerste project dat al een tijdje lag te wachten op de afwerking, mijn nieuwe verjaardagskalender.
Het papier dat ik er voor gebruikt heb is van Graphic 45, Place in time 8x8"en een ander vel voor de aankleding van het canvas, ik weet de naam niet van het papier.
Ik heb het vrij simpel gehouden, elke maand heeft een eigen pagina, met ongeveer dezelfde indeling,
In het envelopje zitten de kaartjes die ik op de rand van de kalender kan hangen en verwisselen. Als de maand voorbij is kunnen ze weer in het envelopje, zo blijft alles netjes bewaard.
Envelopje gevuld.
Alles er uit en op en aan de kalender.
Envelopje leeg.
Zo hangen de kaartjes aan de rand van het canvas.
Hier een andere maand, zo heeft elke maand zijn pagina.
Links onderin wat glazen stolpjes gelijmd waar ik bloemetjes of embellihments in kan zetten die passen bij het betreffende seizoen of de maand.
Zo hangen er 6 bladen in het canvas die aan beide zijden zijn bekleed.
Ik ben er heel blij mee, niet te druk en er kan nog van alles bij maar ik denk dat hij zo blijft.

Dit is mijn 1e project in 2017,
Zo blij dat ik eindelijk eens iets af heb gemaakt.
Hopelijk lukt het me om dit voort te zetten zodat alles nog eens een bestemming krijgt.
Wie weet lukt het me nu ook om wat vaker die verjaardagen te onthouden en een leuk kaartje te maken en sturen, dat zou toch een leuke bijkomstigheid zijn.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Wat is dat geweldig mooi zeg
Groetjes Lida

marlies zei

prachtig, prachtig !

Je@net zei

Wauw...wat een gaaf project, Marjolijn. Zo mooi gedaan, top!

Scrappiness zei

schitterend Marjolijn en wat handig met de envelopjes en flesjes zodat het steeds weer anders is. Nu die kaartjes nog, al kun je nooit zo nalatig zijn als ik :) :) ;)