woensdag 18 januari 2017

Thinking about you.

Gisteravond heb ik meegedaan aan een S.O.L. bij Noor!
Deze werd gegeven door Ineke Bezemer.
Ik had deze keer alles keurig voorbereid maar dat werkt toch niet echt voor mij, hihi, dan maak ik toch voor mijn gevoel verkeerde papier keuzes, in dit geval de randjes.
Maar volgende keer leg ik alles weer klaar en snijd ik gewoon tijdens de s.o.l. mijn materiaal.
Ik ben ook afgeweken met de rechthoekige stans want die heb ik niet, in plaats daarvan heb ik een hartje gebruikt.  
Vanmorgen lekker verder zitten fröbelen, plakken en viezerikken.
Leuk aangekleed met diverse stansjes.
Om de easel te laten staan het blad met de roosjes op de ondergrond verwerkt.
En een plaatje gebruikt uit een Noor blokje.

Ik vond het een erg leuke S.O.L. Ineke bedankt voor de inspiratie.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Marjolijn. Erg leuk gedaan zo!

Ellen zei

schattig en zoveel details