maandag 27 februari 2017

Snow!!!

Weer een kerstkaartje gemaakt, tot nu toe gaat het goed!
Ik voldoe nog steeds aan de eisen van de Kerstkaartenchallenge bij Tiets's creatieve wereld op F.B.
Deze keer heb ik een schudkaartje gemaakt met de tentkaartmal van DDBD. Met de fuse heb ik een soort zakje gemaakt met kleine piepschuim (sneeuw)bolletjes er in.
De stempel is van MoManning en ingekleurd met brushmarkers.
zowel de inhoud van het mandje als de sneeuw aan de binnenkant en op de voorgrond is met flowersoft gedaan.
Hier een inkijkje aan de zijkant.

Met dit kaartje doe ik ook mee aan de kleurenchallege bij Tiet's.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaart is dit, Marjolijn. Je bent lekker op dreef met de kerstkaarten!

M@ureen zei

Oh wat een leuke kaart, netjes op tijd ook!

Greetz,
Maureen.

Linda van Son zei

Ik ben toe aan lente en zomer, maar kom toch heerlijk in de kerstsfeer hier op jouw blog. Prachtige kaart Marjolijn! Ik ben dol op schudkaartjes, leuk om bij jou weer inspiratie op te doen!