zaterdag 22 april 2017

Celebrate your BIG day.

Er was weer een vriendin van Sarah jarig en daar moest een kaartje voor gemaakt worden. En zoals altijd op het laatste nippertje!!
Maar goed, deze keer had ik een prima inspiratiebron en kon ik dus meteen aan de slag.
Het kaartje dat ik woensdag tijdens de SOL had gemaakt wilde ik nog wel een keertje maken.
zo gezegd zo gedaan dus.
Deze keer ben ik wel ook in mijn Stampin'Up! collectie gedoken want daar zitten de vrolijke papiertjes in.
Er moest van Sarah een vlaggetjeslijn in, dat vond ze zo leuk!
Post komt altijd via de little happines brievenbus (Joy crafts 6003/3002)  al wordt dit kaartje persoonlijk afgeleverd.
Eigenlijk zit er een foto op het spiegeltje, met een gekke bek van de jarige job.
Die kan ik natuurlijk niet zonder toestemming op mijn blogje plaatsen dus de foto maar even afgedekt met een stukje cardstock.
En zo staat het kaartje weer!

Het Noor! stansje van de spiegel wordt geleverd met kleine make-upjes, lippenstift een poederdoosje en nagellak.
(Joy crafts 6002/0342)
Meisjes van 14 kijken graag in de spiegel en zijn volop aan het experimenteren met make-up dus dat vond ik wel toepasselijk op dit kaartje.
Bovendien kreeg ze van Sarah en nog een vriendin een heerlijk geurtje dus zo is het ook nog een beetje op elkaar afgestemd.

Nu ga ik aan de slag met MIJN happy mail!!
Daarover horen jullie later meer.
Eerst maar eens kijken of het lukt allemaal.
;)

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

1 opmerking:

Je@net zei

Wat een super leuke kaart heb je zo voor de jarige gemaakt, Marjolijn. Dat gaat beslist in de smaak vallen!