donderdag 20 april 2017

Fun day!

Afgelopen zaterdag was het eindelijk zo ver.
de 1e "Grote Noor! Scrapdag"
bij Noor! in Waspik.
Super gezellig was het en niet zo druk als de andere dagen en ik moet eerlijk zeggen,
dat ik dat toch wel lekker vond.
We zaten aan een heel gezellige tafel met allemaal leuke dames.
Ook werd er deze keer niet gewisseld na een projectje maar kwamen de dames naar ons met hun spulletjes, ook heel fijn!

Dit albumpje was het 1e projectje waar wij mee begonnen, echt een superleuk mini-albumpje uit 1 vel cardstock.
Er stond tijdens de dag ook een photobooth (een pasfotokastje zeg maar), zo leuk konden we allemaal fotootjes maken.
Daan en ik wisten in eerst instantie niet hoe het werkte vandaar de een beetje dwaze foto's maar hé ook dat is leuk natuurlijk.
Een echt vriendinnenboekje is het geworden.
Weer een stukje verder open gevouwd ziet het er zo uit.
Het papier is van Joy!
Vintage wood paper blok.
Verder veel stansjes en stempels met witte stempelinkt en witte embossingpoeder gebruikt.
En een witte pen.
En nog een stukje verder, helemaal open nu dus!
Dit is de buitenkant van het album, hij ligt op zijn kop want anders stonden de foto en de meeste plaatjes ondersteboven.

Op de dag zelf was ik niet verder gekomen dan het uitknippen van het album zelf.
Helemaal niet erg want nu kon ik er thuis lekker verder aan werken en dat vind ik heerlijk.
Ik ben er erg blij mee en heb een erg leuke herinnering aan een superleuke dag met mijn vriendin Daan.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

Geen opmerkingen: