vrijdag 21 april 2017

Hope to sea you soon! (S.O.L)

Oh oh oh wat een leuke SOL was er weer op de DDBD facebookpagina.
Jolanda had hem deze keer georganiseerd.
Ik had al meteen een idee welk papier ik ging gebruiken.
Afgelopen zaterdag heb ik de CARDkit van Noor gekocht, helaas is hij volgens mij al uitverkocht!!
∙ 12 vel Noor! designpapier seashore
∙ 8 vel cardstock A4
∙ 1 knipvel A4
∙ 1 vel Dutch Paper Art bubbles
∙ 1 Noor! Design Stansmal seashore
En deze leuke DDBD Card-art mal moesten we gebruiken.
En na de sol dus heerlijk aan het fröbelen geweest met een maritiem thema.
Zo is het kaartje open en dan...
blijkt het ineens een easel-kaartje te zijn.
Super leuk toch!!!
Eigenlijk houd ik helemaal niet zo van die kant en klare plaatjes maar met dit thema kan het eigenlijk niet mis gaan. En zijn ze niet leuk, dat stelletje in de teil?
Ook veel stansjes (Noortjes) gebruikt en een stukje visnet.
Het was een erg leuk kaartje om te maken en wat denk je, ik mag er morgen nog een maken want Sarah heeft een verjaardag en wil dat ik ook zo'n kaartje maak voor een vriendin van haar, alleen in een verjaardagsthema.
Ik weet dus wat me te doen staat.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

1 opmerking:

Je@net zei

Ooooooh....wat is dit een mooie kaart geworden, Marjolijn. Alles past zo perfect bij elkaar. Super modelletje en een super TOP kaartje!