woensdag 31 mei 2017

Baby album Eva

Toen Eva geboren is wist ik nog niets van het bestaan van Scrappen.
Natuurlijk heb ik albums voor haar gemaakt, gewoon foto's plakken en een beetje tekst erbij. Maar naar aanleiding van het idee van Raf op de Noor! Design Scrapbooking fb pagina
heb ik besloten om mee te doen aan de challenge om elke maand een pagina te maken voor een baby-album voor en over Eva.
De foto is van ongeveer 10 minuten na de geboorte van Eva, ik zie er niet aller charmantst uit maar het is een heel dierbare foto voor mij.  
Ik heb gekozen voor een 6x8"album en ga afwisselend werken met hele pagina's en pocket-pagina's.
                                                      Maar dan in de vorm van SCR@P.
Voor deze pagina heb ik een achtergrond gemaakt met de masks en stempelinkt, ook wat details aangebracht met gesso.

Met een van de masks heb ik ook het hart gemaakt.
6002-0826
En het woordje Beautiful komt uit deze stencil kit!

6002-0914
XRN150 Xyron 150 Create-A-Sticker Machine
En ik ben weer helemaal enthousiast over deze kleine held, zelfs de kleinste details kun je hiermee goed vastplakken.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

1 opmerking:

marlies zei

en als ik deze post dan lees, krijg ik helemaal zin om met babyfoto's aan de slag te gaan. een lo per maand moet lukken toch ?
Super lo !